Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker hudpleie fra decleor fast, vanlig rens, dag/nattkrem og noe serum innimellom. Jeg har hatt mye problemer med kviser tidligere, men har sjelden kviseutbrudd. Hud som kan bli blank, men dette hilder jeg også greit i sjakk når jeg er flink til å pleie huden.

men de sorte prikkene på haka mi, de virker å være konstant! Noen gode råd for Å bli kvitt de? Vil helst ikke bytte hudpleieserie, men gjerne noe jeg kan gjøre i tillegg.

Anonymkode: a6782...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syre, for eksempel en toner med BHA. 

Anonymkode: 97ada...1c8

Skrevet

Ordinary sin røde syre peeling og aco sin gel med salisyl syre som fuktighets krem hjelper for meg :) Aco sin salisyl toner.Bilde av ACO Spotless Blemish Treating 2-i-1 ansiktsgel 50ml

The Ordinary Direct Acids AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution 30 ml

Anonymkode: 9fab7...17e

• Liker 2
Skrevet

Meg igjen! 😄 Jeg bruker en parfymefri krem om dagen, ellers blir jeg litt tørr, og peelingen to ganger i uka bare :) 

Skrevet

Takk for tips! Kan jeg da kombinere med decleor? At jeg da bruker disse noen dager og decleor andre dager? (Kanskje dumt spm men jeg er grønn på hudpleie)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for tips! Kan jeg da kombinere med decleor? At jeg da bruker disse noen dager og decleor andre dager? (Kanskje dumt spm men jeg er grønn på hudpleie)

Jeg er åså litt grønn 😄 Men de er ganske parfyrmert, så jeg ville testa det litt forsiktig. Liker du Decleor så gjør du som vanlig men du bruker den kjemiske peelingen to dager i uka og så ser du om du trenger mer av rens? 

Skrevet

Den aller beste bha syren mot sorte prikker er Paulas Choice skin perfecting 2%bha Den er forresten på 15% rabatt denne helgen.

Du kan fint bruke Decleor samtidig, bare bruk bha etter toner og før ansiktskrem. Og husk solfaktor! 

• Liker 1
Skrevet

The ordinary peeling (vist over her ) har fjernet mine svarte prikker.

Anonymkode: ea9ba...5f4

Skrevet

Sunt kosthold

Anonymkode: ca285...c01

Skrevet

Elsker cosrx blackhead power liquid 😍 gjør huden myk, glatt, fuktet og minker porer og urenheter, inkludert sorte prikker 😄

Anonymkode: 983df...283

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sunt kosthold

Anonymkode: ca285...c01

Haha.. Tror ikke du har erfaring med sorte prikker.

Anonymkode: 8d130...4a7

• Liker 1
Skrevet

Peels so good fra Ame Pure har seriøst reddet huden min!

Anonymkode: 50d86...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...