AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Del Skrevet 23. januar 2021 Hei, Jeg vasker håret mitt annenhver dag (noe sjeldnere når det nå er hjemmekontor). Det blir ganske fort fett, og jeg prøver å unngå tørrshampoo. Har du erfaring med en shampoo som kan hjelpe? Jeg bruker nå KMS Moist repair, og har testa en volum Shampoo fra Maroccanoil, uten bedring.. Anonymkode: 15a49...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg har slitt med fett hår siden jeg var barn og har prøvd alt som er der ute. Ingenting som fungerer dessverre. Anonymkode: 022ed...c80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Del Skrevet 23. januar 2021 Samme her, eneste som har fungert delvis er å bleke/stripe det. Anonymkode: c1168...b22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg har nettopp brukt en runde med Fungoral (fra apoteket) mot flass/problemer med hodebunn. Den virket også utrolig godt mot fett hår. etter å ha brukt den holdt håret mitt seg fint og fresht mye lenger. Så om du i tillegg til fett hår sliter med hodebunn, så kan det være et tips. Anonymkode: ed406...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Del Skrevet 24. januar 2021 Går du på p-piller? Vanligvis tar det en halv dag før håret mitt blir fett 🙁 Da jeg begynte på p-piller (yasmin) tok det fire dager før det ble fett. Jeg ble veldig overrasket over den store forskjellen. Anonymkode: 4e5d9...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nettopp brukt en runde med Fungoral (fra apoteket) mot flass/problemer med hodebunn. Den virket også utrolig godt mot fett hår. etter å ha brukt den holdt håret mitt seg fint og fresht mye lenger. Så om du i tillegg til fett hår sliter med hodebunn, så kan det være et tips. Anonymkode: ed406...a40 Den har jeg også prøvd, da jeg hadde hudsopp og måtte behandle hele kroppen, også hodebunn (selvom det bare var på armene) med fungoral. Oppdaget at det var bra for fett hår så bruker det innimellom fortsatt. Føles som en slags rens. Anonymkode: 14965...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Del Skrevet 24. januar 2021 Anbefaler fungoral som personen over. Anbefaler også å ha fuktighetskur i hodebunnen. Høres helt feil ut, men det hjelper. Det som ofte kan være årsaken til fett hår er at hodebunnen faktisk er så tørr at den overproduserer talg, derfor verken føles den tørr ut eller flasser. Om du tviler, så skader det uansett ikke å prøve. Ville kjørt fungoral etterfulgt av en ren fuktighteskur i hodebunnen. Anonymkode: 14965...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 24. januar 2021 #8 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg vet ikke om det hjelper enda, men jeg skal prøve å bruke glykolsyre (The Ordinary sin) i hodebunnen for å eksfoliere bort døde hudceller. For noen hjelper det nemlig også litt mot fett hår. Så hvis du har det hjemme så kanskje du kan prøve det? @skonhetsdjungeln på instagram har skrevet en del om det. Ligger i et highlight der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg bruker Ethique Kiwi. Funker kjempebra på mitt hår i alle fall! Anonymkode: b86b7...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå