Gå til innhold

Gir opp kjærligheten pga ting jeg leser her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg mister rett og slett lysten til å finne noen! 

Leser jo daglig tråder her om menn som er utro, kritiserer partner for kropp, kontrollerer, krangler, chatter med andre og alt annet dritt. Noen har vært sammen i mange år og når mannen er utro eller viser andre kvinner, (gjerne yngre kvinner)oppmerksomhet, så svarer andre her inne at det er jo ikke rart han vil ha ei ung og stram ei etter å ha hatt samme kjerringa i mange år. Blir trist av å lese sånt også. Vet jo selv at en også blir eldre og tenker at det samme skjer vel med meg også, når jeg blir eldre så er vel en eventuell mann lei av meg også. 

Andre som føler det samme? 

Anonymkode: 8f87a...eb8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange her har jo diagnoser åså, eller manglende sosiale antenner og de liker å provosere. Ikke la de hindre deg i å treffe noen 😊

Anonymkode: 057f2...206

• Liker 9
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen. Har kjæreste nå, men må ta et bevisst valg om å ikke lese så mye her for ofte, for det er så mye dritt, kan jo bli helt paranoid.  (Vi har bare vært sammen noen måneder) 

Anonymkode: 815ec...510

• Liker 3
Skrevet

Samme her. Har bevisst valgt å avstå fra forhold og kommer aldri til å gifte meg osv. 

Anonymkode: 9186a...fa7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. Har bevisst valgt å avstå fra forhold og kommer aldri til å gifte meg osv. 

På grunn av KG? 🙂

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg skjønner ikke hva mitt kjærlighetsliv og kg har med hverandre å gjøre. 

Anonymkode: 52db4...169

• Liker 4
Skrevet

Mange idioter her inne! Dere må jo klare å sortere hvem/hva dere vil høre på. Tror ikke kvinneguiden er ment som en bokstavelig guide for kvinner, altså. Men det burde kanskje hatt en aldersgrense, eller warning for sarte sjeler? 🤔🤷‍♀️

Anonymkode: f9ddc...f76

• Liker 1
Skrevet

Neida. Det er bare at alle de som har fine forhold med normale tilstander skriver ikke om det her 😊 

• Liker 13
Skrevet

Husk på hvilke folk som henger her da... det er jo en grunn til at folk søker hit og særlig dersom du ikke har venner du kan dele med, men heller deler det til fremmede på internett.

Heller prat med folk du kjenner om kjærlighet og forhold. Jeg kjenner ingen som beskriver sine forhold som alle de fæle her på kvinneguiden. Husk det 🤗

Jeg har en kjempesnill kjæreste jeg møtte på tinder for 1 år siden. Behandler meg bra, ingen form for mishandling, roper ikke til meg, begge i forholdet lytter og tar i mot kritikk, vi har sex, vi koser, vi har det veldig bra. Folk flest har det bra i sine forhold, og så er det gode og dårlige perioder. Ikke gi opp 🤗

Anonymkode: 48b48...d53

• Liker 4
Skrevet

Hvis du har et velfungerende ekteskap så har du sannsynligvis ikke så stort behov for å lage tråd på KG om det. Dette er litt som et forum for psykisk mishandlede.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja, jeg mister rett og slett lysten til å finne noen! 

Så bra! :Nikke:

Nå har du en ting mindre i livet å bekymre deg for, og noe annet du kan legge mer tid og vekt på

Skrevet

Jeg føler det også sånn. Ble singel fordi eksen var utro, og det har kommet frem mye mer i ettertid av bruddet.

De mennene som henger etter meg nå er i forhold selv, men vil gjerne «ha kos». (Nei takk.)

Og så har vi KG, Det er lett å få inntrykk av at alle menn er utro egoister.

Men: jeg velger å tro at ikke alle er sånn. Eller, jeg prøver i alle fall å si det til meg selv, selv om jeg fortsatt tror det ;)

Anonymkode: bb3ce...2db

• Liker 2
Skrevet
OlsenHansen skrev (Akkurat nå):

Hvis du har et velfungerende ekteskap så har du sannsynligvis ikke så stort behov for å lage tråd på KG om det. Dette er litt som et forum for psykisk mishandlede.

Ja det forklarer mange av postene dine 😄 

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på.

Vi har vært sammen i 13 år, og jeg føler selv at jeg er et kupp. Vi lever bare en gang så noen sjanser må man ta. Så får man heller ta sorgene etterhvert som de eventuelt kommer. 

Anonymkode: c7055...d5e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

På grunn av KG? 🙂

På grunn av menn. De duger kun til sex og å fikse ting. 

Skrevet

Jeg vokste opp med Ricky Lake og det var MYE verre enn det her! 😅 Og jeg tror at det farga hvordan jeg ser på forhold litt. Men jeg er glad at jeg er realistisk. Har vert gjennom min dose bullshit og vil heller være våken og kunne ta bevisste valg enn å leve en løgn. Tror egentlig livet mitt er bedre ved å ikke tro på prinsessedrømmer. 

Anonymkode: b54f2...96a

• Liker 4
Skrevet

Det jeg har lært er å aldri ta imot råd fra kg.

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg skrevet om mitt forhold her, så tviler jeg på at det hadde blitt noe respons. 

Anonymkode: f3de3...3b1

• Liker 3
Skrevet

Gift i 7 år, ett barn og veldig lykkelige :) 
Ingen som er utro heller.

Men det er da ikke noe jeg trenger råd om, så da er det ikke det jeg skriver om her inne :) 
Det er mange fine forhold der ute! Ikke gi opp håpet!

Anonymkode: bc58b...9d0

• Liker 4
Skrevet

Jeg har levd halve livet med en mann som jeg trodde var bra, men opplevde at også han har sviktet opp i gjennom. Vet ikke, fort å bli naiv. 

Jeg blir også skeptisk til det jeg leser her inne, og egne erfaringer. Opptatte menn kontakter meg for sex o.l og jeg må si jeg har vondt av damene deres som lever lykkelig uvitende om hva de gjør/prøver på. 

Prøver å få igjen troen på at det kan gå bra med menn. Og studerer på hvordan finne ut hvem som er verdt å satse på. Tror man ikke bør lese for mye her inne, kan nesten bli paranoid i hodet🙂. Husk at folk er her for å få råd stort sett, og at de fleste som har det greit ikke har behov for å skrive om det. 

Anonymkode: ddbb4...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...