Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet fra Norge for noen år siden og det hender jeg ønsker å kjøpe ting fra merker som vi ikke får tak i her i Spania. Tidligere har det ikke vært problem da jeg har reist selv et par ganger til Norge i løpet av året eller fått besøk fra noen fra Norge som har tatt med seg ting. Har nå funnet bokkilden som sender bøker til utlandet, men er det noen som vet om andre butikker som sender til utlandet? Jeg ønsker blant annet å kjøpe en Neonate babycall😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noen norske nettbutikker som sender til Spania siden Norge ikke er med i EU, beste er om du får noen i Norge til å kjøpe for deg og sende nedover.

Pakken må merkes godt med verdi i euro, innhold og helst med telefonnummer og NIE. Aduana kan være veldig vanskelige når det gjelder pakker fra Norge og det kan være ekstra kronglete hvis du bor på Kanariøyene.

Anonymkode: 720e9...5bc

• Liker 1
Skrevet

Er vel bare å Google det du vil ha, og finne en butikk som sender dit du er? Sikkert billigere å få en del ting fra andre europeiske land enn Norge? 

Anonymkode: 8e2a9...536

Skrevet

Selvfølgelig finnes det norske butikker som sender til Spania. Det er opp til butikken om de ønsker den ekstra jobben med å selge til andre land.

Anonymkode: 61d1f...647

Skrevet

Ja, har tenkt på å få det sendt fra Norge, men det har tidligere tatt veldig lang tid og jeg har måtte betale mye til aduana et år vi fikk tilsendt julegaver😒 vi bor på fastlandet. 

Har prøvd å google litt, men finner ingen butikker som sender det jeg vil ha hit. Tenker jeg får prøve å se i noen danske butikker siden de er med i EU. Takk for svar uansett😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...