Henschi Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Jeg er 33 uker på vei. Har de siste dagene hatt typ mens-murringer nederst i magen, tydlige stikkninger nedentil og kynnerne har blitt kraftigere. Dette er ikke konstant, det er stort sett «verst» på morgningen. Er det tidlig å oppleve dette? Leser at dette er typiske tegn noen uker før fødsel. Men det kan vel være veldig individuelt kanskje? Er førstegangsfødende, så alt er nytt🙈
Lillemorbare Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Jeg er førstegangs selv, og hatt det slik som deg siden uke 32, er nå i uke 39. Det er vist modningstegn, men det kan man gå med i ukesvis. Tydeligvis... Opplever bare at murringene går over til tak oftere og oftere nå, og enda mer smertefullt med takene og stikninger.
Henschi Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2021 Lillemorbare skrev (1 minutt siden): Jeg er førstegangs selv, og hatt det slik som deg siden uke 32, er nå i uke 39. Det er vist modningstegn, men det kan man gå med i ukesvis. Tydeligvis... Opplever bare at murringene går over til tak oftere og oftere nå, og enda mer smertefullt med takene og stikninger. Takk for svar❤️ Mulig jeg bare må smøre meg inn med tålmodighet da🤷🏼♀️ Masse lykke til, håper den lille kommer snart og trygt til verden😊
Lillemorbare Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Henschi skrev (2 minutter siden): Takk for svar❤️ Mulig jeg bare må smøre meg inn med tålmodighet da🤷🏼♀️ Masse lykke til, håper den lille kommer snart og trygt til verden😊 Får håpe du slipper å vente like lenge som meg, jeg er rimelig utslitt nå! Masse lykke til til deg også, håper din lille kommer trygt til verden og at du ikke nå vente så altfor lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Da jeg var førstegangs hadde jeg ingen tegn, mens med andre hadde jeg tegn siden uke 27, fødte i uke 37 😅 Anonymkode: 5c02c...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Jeg har noe som minner om veldig vonde mensensmerter som kommer og går. Har holdt på siden klokken 6 idag tidlig. I to dager har jeg hatt slim/utflod med blod. Er bare i uke 35+5. tar Paracet for å klare å sove, smertene takler jeg nå, men kan ikke se for meg jeg skal ha så vondt i så mange uker frem til termin som er 25.februar😳 Snakket med føden ang. blod/rosa slim og fikk beskjed om at jeg ikke trengte bekymre meg så lenge jeg kjente normal bevegelse fra baby og ikke begynte å blø mye. Anonymkode: ce0fa...b07
Henschi Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2021 Lillemorbare skrev (5 minutter siden): Får håpe du slipper å vente like lenge som meg, jeg er rimelig utslitt nå! Masse lykke til til deg også, håper din lille kommer trygt til verden og at du ikke nå vente så altfor lenge. Takk for det❤️ Ja høres slitsomt ut, synes det er tungt allerede nå🙄 Men det viktigste er at disse små har det bra🙊
Henschi Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har noe som minner om veldig vonde mensensmerter som kommer og går. Har holdt på siden klokken 6 idag tidlig. I to dager har jeg hatt slim/utflod med blod. Er bare i uke 35+5. tar Paracet for å klare å sove, smertene takler jeg nå, men kan ikke se for meg jeg skal ha så vondt i så mange uker frem til termin som er 25.februar😳 Snakket med føden ang. blod/rosa slim og fikk beskjed om at jeg ikke trengte bekymre meg så lenge jeg kjente normal bevegelse fra baby og ikke begynte å blø mye. Anonymkode: ce0fa...b07 Jøss, høres jo ut som du nærmer deg fødsel da!😳 Men så lenge du har regelmessig kontakt med føden vet dem vel hva som stemmer😬 masse lykke til!❤️
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #9 Skrevet 23. januar 2021 Henschi skrev (5 minutter siden): Jøss, høres jo ut som du nærmer deg fødsel da!😳 Men så lenge du har regelmessig kontakt med føden vet dem vel hva som stemmer😬 masse lykke til!❤️ Blir spennende å se. Skal til jordmor på torsdag så jeg lurer på hva hun sier 😊 Ut i fra det jeg har lest på nett virker det som om det kan ta lang tid selv om jeg har vondt.. synes det er så mye nytt og veldig vanskelig å vite hva som er «normalt» og ikke. lykke til til deg også ❤️ Anonymkode: ce0fa...b07 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå