AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Hva tenker dere? Bør det synes på klær og stil om man er homo eller hetero? Anonymkode: 01a4a...b70
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tenker dere? Bør det synes på klær og stil om man er homo eller hetero? Anonymkode: 01a4a...b70 Nei Anonymkode: e7ac9...5f2 5
Djungelvrål Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tenker dere? Bør det synes på klær og stil om man er homo eller hetero? Anonymkode: 01a4a...b70 Har man noe med hvem andre ligger med? 4
Gjest Saph Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Ja. Syns alle heterofolk burde bruke bukseseler og piratlapp over øyet, alltid.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Nei, la nå folk kle seg som de vil. Anonymkode: f1a21...a73
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Kjeder du deg i kveld? Anonymkode: cebef...4eb 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 Jeg tenker litt sånn at noen ganger føler man seg ensom, hater alt og alle, og tror vondt om de fleste rundt en.. Til de kommer og viser at man har noe til felles. Så får man den forbindelsen. At et slags kjennetegn ofte kan være med på å skape samhold mellom mennesker som ellers ikke kjenner hverandre. Og at det opp til hver enkelt. Snakker av erfaring. Jeg har møtt mye hat pga mitt klesvalg (hijab), og jeg går ofte rundt og tror at alle hater meg. Finner bekreftelser i folk som glor, og jeg har endt opp med å mislike de fleste til det motsatte er bevist. En dag tok jeg grundig feil. Jeg vet at mange er "usynlige muslimer", men den dagen var jeg så trist og lei, at dette gav meg glede som jeg husker nå elleve år senere. En mann, middelaldrende, kjempehøy og helt grått hår kommer mot meg med DET smilet og sier "fred være med deg" på arabisk. Han var visst muslim han og 😊 Lesbiske og homofile møter på mye vanskeligheter, og har det kanskje vanskeligere enn vi tror. Selvom det er et åpent samfunn, er det ikke alltid det i praksis eller innad omgivelsene til den enkelte. At man følger sin egen klesstil samme hvor "spesiell" den måtte være, bidrar til en enda bredere forståelse av mangfoldig og bidrar derfor til åpenhet. Jeg tror ikke det er så positivt at man stadig skal strebe etter å være usynlig/blande seg inn i mengden/se ut som alle andre/kle seg som alle andre.. Da er det færre som tør å kle seg slik man virkelig vil.. Anonymkode: cf724...345 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Hæ? Hahaha. Nei. Anonymkode: d588d...138
SPOCA Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 Nei. Ser ikke helt hvordan det skulle vært mulig, da det ikke finnes plagg som er "heteroseksuelle" eller "homoseksuelle".
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 Man kan oppføre seg homo, men er litt vanskelig å se det på klesstilen. Anonymkode: 50f27...902
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 Ofte har man et slags kjønnsuttrykk innenfor seksualiteten. Man har lesbiske jenter som går i herreklær f.eks. og feminine menn som går i kvinneklær. Det er helt opp til alle og en hver, så klart. Men det er jo et virkemiddel for å framstå som attraktiv for de det gjelder. Forresten har det vært massevis med diskusjoner på Gaysir (den gangen jeg var aktiv der) om at mer maskuline lesber får veldig mye mer oppmerksomhet av andre skeive jenter enn feminine lesber. Alltid var de sinna over at "de var jo penere enn de maskuline" javel, men det er ikke nødvendigvis det man går etter eller det man er ute etter. Det har også med identitet å gjøre, kjønnsuttrykk og hvordan man kler seg. Anonymkode: 74425...00f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ofte har man et slags kjønnsuttrykk innenfor seksualiteten. Man har lesbiske jenter som går i herreklær f.eks. og feminine menn som går i kvinneklær. Det er helt opp til alle og en hver, så klart. Men det er jo et virkemiddel for å framstå som attraktiv for de det gjelder. Forresten har det vært massevis med diskusjoner på Gaysir (den gangen jeg var aktiv der) om at mer maskuline lesber får veldig mye mer oppmerksomhet av andre skeive jenter enn feminine lesber. Alltid var de sinna over at "de var jo penere enn de maskuline" javel, men det er ikke nødvendigvis det man går etter eller det man er ute etter. Det har også med identitet å gjøre, kjønnsuttrykk og hvordan man kler seg. Anonymkode: 74425...00f og en annen ting er at feminin klesstil og sminke blant kvinner ikke er synonymt det det å være vakker. Det er mange maskuline kvinner som er sykt pene selv uten sminke og feminine klær. Blir mer imponert når man klarer å være pen uten å se ekstremt heteronormativ ut. Anonymkode: 74425...00f
Hannah80 Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 Det burde kanskje vært det. Jeg eier ikke gaydar😂 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #15 Skrevet 24. januar 2021 Nei. Men man har jo stereotyper fordi om. Sterke farger på menn.. Flannell og jeans på damer osv Anonymkode: 06e76...a66
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. januar 2021 #16 Skrevet 24. januar 2021 Det syns jeg var et teit forslag.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #17 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 4.22): Ofte har man et slags kjønnsuttrykk innenfor seksualiteten. Man har lesbiske jenter som går i herreklær f.eks. og feminine menn som går i kvinneklær. Det er helt opp til alle og en hver, så klart. Men det er jo et virkemiddel for å framstå som attraktiv for de det gjelder. Forresten har det vært massevis med diskusjoner på Gaysir (den gangen jeg var aktiv der) om at mer maskuline lesber får veldig mye mer oppmerksomhet av andre skeive jenter enn feminine lesber. Alltid var de sinna over at "de var jo penere enn de maskuline" javel, men det er ikke nødvendigvis det man går etter eller det man er ute etter. Det har også med identitet å gjøre, kjønnsuttrykk og hvordan man kler seg. Anonymkode: 74425...00f De får jo mer oppmerksomhet fordi det er lett å skjønne at de er lesbiske. Feminine lesber er det umulig å se det på. Ingen skeiv dame tør å gå bort til ei feminin dame og vise at de er interessert. Damer er forresten veldig dårlige på å ta initiativ uansett da. De skeive er ikke noe bedre på det enn de heterofile når det gjelder menn heller. De fleste lesbiske par jeg kjenner sier ofte at de ikke helt vet hvordan de ble sammen, det bare ble sånn. Anonymkode: 7a520...5f6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #18 Skrevet 26. januar 2021 Kjempeide! Stjerne sydd fast på jakka! Har fungert før! /s Anonymkode: 9cf83...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #19 Skrevet 26. januar 2021 I blant er spørsmålene her inne så bisarre at man mister litt troen å menneskeheten. Hva tenker du selv om dette, TS? Anonymkode: 9e568...e97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå