MiniMjau Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article437742.ece Forferdelig av henne!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 Dumme kjerring... Enkelte skulle hatt sertifikat på at de kan ha dyr..
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #3 Skrevet 15. august 2005 Jeg kan nå tenke meg forferdeligere skjebner enn dette. En ting er at det sikkert ikke er verends mest interessante hundeliv å bli eid av en travel kjendis, men det er da ærlig talt ikke "dumping" å gi hunden til sin velstående mor. En bakgård i den Hiltonske familie er sikkert større enn både din og min hage. Skal man først engasjere seg i dyrevern er det mye annet å ta tak i...
MiniMjau Skrevet 15. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2005 Ja, absolutt du uidentifiserte gjest! For det første så kan du somle deg til å registrere deg! :-) Det er nok dyr i verden som lider mer en Tinkerbell akkurat nå, men det er jo signaleffekten dette gir til alle de jentene (Jo, Paris er et IDOL for hundretusener av jenter...) som har fått seg små hunder til å ha i veskene sine. Skal alle de også bare sende hunden til mødrene sine når de har gått av moten?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #5 Skrevet 15. august 2005 Ja, absolutt du uidentifiserte gjest! For det første så kan du somle deg til å registrere deg! :-) Det er nok dyr i verden som lider mer en Tinkerbell akkurat nå, men det er jo signaleffekten dette gir til alle de jentene (Jo, Paris er et IDOL for hundretusener av jenter...) som har fått seg små hunder til å ha i veskene sine. Skal alle de også bare sende hunden til mødrene sine når de har gått av moten? ← Je, at jeg bør registrere meg har selvsagt mye å si for HVA jeg skriver. Hei, du. Jeg vet jo ikke hvem du er heller, bortsett fra at jeg faktisk har lagt merke til en del surmagede innlegg fra deg:) (Blant annet spekulasjoner rundt årsakssammenhengen vedrørende noe jeg vil kalle en personlig tragedie som ble framstilt i media). Jeg mener fortsatt at det ikke nødvendigvis er så synd på bikkja. Og når det gjelder fjortiser og dyrehold er jeg av den oppfatning at kjæledyr ALLTID skal være foreldrenes hovedansvar, og at dyr ikke bør anskaffes bare fordi ungen maser (enten hun er inspirert av Silkesvartenfilmer eller Paris Hilton). hvis det faktisk er slik at "hundretusenvis", evt tusener av jenter har anskaffet seg veskehunder synes jeg nesten ikke vi kan legge hovedansvaret på Paris Hilton.
Brunhilde Skrevet 15. august 2005 #6 Skrevet 15. august 2005 Jeg tror den hunden kan prise seg lykkelig over at den i fremtiden skal slippe å bli båret rundt i en veske som en annen teddybjørn! Jeg syns overskriften var idiotisk; man dumper et dyr når man slenger det fra seg et eller annet sted og lar det går for lut og kaldt vann, det er ikke akkurat det som skjer i dette tilfellet da! Og å snakke om signaleffekt i dette tilfellet er vel temmelig ute av plass - yndige Paris har jo ikke sluttet å holde veskehund - hun bytter den bare ut i en mindre utgave... Sier meg enig med gjesten jeg, det er ganske mange mer alvorlige ting som skjer i dyreverdenen som man bør bekymre seg for!
exita Skrevet 15. august 2005 #7 Skrevet 15. august 2005 Tror nok den hunden får det mye bedre nå enn hos henne, tror nemmelig hun hadde hunden bare fordi det er populært. Teit kjerring.
Gjest Ingrid78 Skrevet 15. august 2005 #8 Skrevet 15. august 2005 Selvom jeg tror lille Tinkerbell faktisk får det bedre fremover nå, så syns jeg det er feil av henne å dumpe hunden sin. Man må huske på at hunden faktisk har blitt glad i henne og avhengig av henne. Man skal rett og slett ikke gjøre sånt mot dyr, de er levende vesener de og, med følelser ol. Blir skikkelig provosert av sånt, tenk på alle de som har skaffet seg en liten voff i kjølevann av Paris Hilton, skal de og bare kaste fra seg hundene sine????
MiniMjau Skrevet 22. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287477 Ja, disse små hundene blir sikkert betraktet som en håndveske. I fjor var det på moten, i år ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #10 Skrevet 22. august 2005 Forundrer meg ikke, Paris er dum som et jævla brød. Men er enig med overnevnte, det er dyr som lider verre skjebner enn Tinkerbell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå