AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Mannen fyller 40 år snart og jeg ønsker å gi ham en personlig gave (enten som varer i minner eller som han kan bruke over tid). Han er glad i klokker, men han har mange allerede og jeg er redd å kjøpe en han ikke liker..I tillegg er han glad i konjakk, noen tips til det? Jeg liker ikke konjakk og kan ingenting om det. Hadde det ikke vært for koronaen hadde han nok fått en opplevelse eller reise i lag med meg, men det passer ikke å bestille i disse tider føler jeg. Han går også mye på fjellturer og trener en del, men han har det meste av utstyr. Men om dere har tips til utstyr som kan gis personlig ingravering eller annet (ikke kniv da...). Utover dette er han også en handyman som gjør det meste av alt på huset hjemme, men kan ikke se at han mangler noe utstyr. Jeg har også tenkt på en strikketgenser til ham, men vet ikke om det faller i smak. Jeg hadde jo elsket det da Anonymkode: a3254...e39
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Ansatte på Vinmonopolet pleier å være flinke til å hjelpe med anbefalinger hvis man ikke har peiling selv Anonymkode: e422b...c15 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 https://www.wish.com/product/5d3187ded900d321efb87ee8?from_ad=goog_shopping&_display_country_code=NO&_force_currency_code=NOK&pid=googleadwords_int&c={campaignId}&ad_cid=5d3187ded900d321efb87ee8&ad_cc=NO&ad_lang=EN&ad_curr=NOK&ad_price=209.00&hide_login_modal=true&share=web Anonymkode: 9d2fd...bbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå