AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Jeg ammer 1 åringen min enda. Barnet er veldig glad i morsmelk. Men jeg er litt lei av å amme nå, og ønsker å slutte. Når det gjelder nattammingen, så suger barnet mitt bare litt, før barnet sovner igjen. Barnet mitt bruker puppen mest for kosen. Om dere har noen tips til meg, så kom med dem Anonymkode: bf559...92e
Ginny Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Jeg skulle gjerne delt noen tips, men jeg kapitulerte bare. Så nå ammer jeg halvannetåringen 🤣 Vi har prøvd noen runder med at far tok natta, og det gikk fint det, men så snart jeg var tilbake så ville ungen ha pupp 😛
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Har du prøvd å bare la være å gi pupp? jeg trodde 1-åringen min var HEEELT avhengig av kvelds- og nattpupp, og gruet meg som en hest til avvenning. Men; den kvelden jeg bestemte meg for at det var stopp, så snudde ungen bare ryggen til og sovnet 😅 har ikke ammet siden. Sier ikke at det er så enkelt for alle, men det enkle er jo ofte det beste så prøv å bare kutt det ut? Anonymkode: 4e810...e84 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Pakk vekk puppen og ikke ta den fren igjen. Stå gjennom hylinga. Kos og trøst. Kan ta noen uker, men blir bedre til slutt når ungen gir opp. Mange bruker bare en dag eller to. Anonymkode: 63b62...861 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 1 år? Her på kg ammer mødrene til ungene er 7. Anonymkode: 3a912...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 https://ammehjelpen.no/ammeslutt/ Anonymkode: d59fd...c06 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 Er da bare til å slutte, er uansett for stor til å henge på puppen. På tide å løsrive seg. Anonymkode: b59e3...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 Jeg har akkurat samme problemet som deg TS. Jenta mi er 13.mnd, og jeg er virkelig lei av å amme. Samtidig så er det så lettvint å amme henne når hun våkner, for da sovner hun med en gang. Så da får vi mest mulig søvn. Samtidig så er hun litt liten, og spiser ikke så godt om dagen, så hun virker oppriktig sulten om natta. Men vet ikke om det bare er vanen, selv om hun spiser en del. Hadde håpet at hun skulle slutte naturlig med ammingen, som storesøsknene gjorde da de var 8-9mnd. Men ser ut som vi må ta en kamp. Må bare føle meg helt klar for litt nattevåk. Anonymkode: f150f...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå