lillesky Skrevet 15. august 2005 #1 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har glemt antidepressivaen min hjemme, og skal være borte i 3 dager. Resepten min ligger på apoteket i hjembyen min. Kan jeg gå til apoteket her jeg er og spørre om de kan gi meg legemidler? Be dem ringe mitt apotek og høre om de kan fakse over resepten? Eller er det ok å gå tre dager uten antidep? Har aldri gjort det før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 15. august 2005 #2 Del Skrevet 15. august 2005 Er vel verdt å prøve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 15. august 2005 #3 Del Skrevet 15. august 2005 Ring apoteket ditt og få dem til å ringe/fakse over resepten. Nå vet jeg ikke hvilken medisin du bruker og hvilken styrke, men hvis du har trappet opp dosen ved start bør du ikke gå i 3 dager uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. august 2005 #4 Del Skrevet 15. august 2005 det kan jo hende du kan gå uten, men er det ikke greit å ha den om du kan? regner med du bruker den for en grunn, og at den virker? ring apoteket ditt der den ligger, så fakser de den til ett apotek der du er, så kan du hente ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 15. august 2005 #5 Del Skrevet 15. august 2005 Du bør få ordnet med en faks el. Jeg gikk uten i tre dager og fiokk kjempemasse bivirkninger. Helt grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy Skrevet 15. august 2005 #6 Del Skrevet 15. august 2005 Ikke lag noe kluss i systemet med å gå tre dager uten medisinene, få apoteket ditt til å faxe resepten over dit du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #7 Del Skrevet 15. august 2005 Du må ringe apoteket der resepten ligger og be dem fakse til apoteket der du er nå. Ingen problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. august 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 16. august 2005 Dro innom apoteket her jeg er, hun ringte "mitt" apotek, de fakset resepten, og vips! Tok ikke lang tid heller. Apotek1 har jaggu meg bra service! Så alt ordnet seg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå