AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Vi skal neste uke ha nyttårsfest med jobben, vi skal på restaurant å spise. Vi har alle hjemmekontor nå, så omgås ikke. Opplegget, antall personer osv er innenfor den gjeldende kommunens koronaregelverk. Kommunen er ikke nabokommune til Nordre Follo, men heller ikke veldig langt unna. Jeg er absolutt ikke den som er mest opptatt av korona, men synes likevel å ha et slik arrangement nå er litt sånn..dårlige antenner... Eller er det okei? Er det andre som har/hørt om slike sammenkomster nå? Anonymkode: e7bd2...6c5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Rart det var lite reaksjoner på dette.. Anser det som ganske ok da. Anonymkode: e7bd2...6c5
Daria Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Restauranten setter helt sikkert pris på omsetningen det gir i en vanskelig tid. Så lenge alle gjeldende regler overholdes ser jeg ikke at det er noe å hisse seg opp over - men jeg ville også hatt lav terskel for å bli hjemme hvis jeg selv ikke følte meg komfortabel med opplegget.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Synes det høres spesielt ut, det er jo mange eksempler på folk som har blitt smittet på middagsselskap og lignende, selv om de har overholdt smittevernet. Anonymkode: 316f2...7a6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi skal neste uke ha nyttårsfest med jobben, vi skal på restaurant å spise. Vi har alle hjemmekontor nå, så omgås ikke. Opplegget, antall personer osv er innenfor den gjeldende kommunens koronaregelverk. Kommunen er ikke nabokommune til Nordre Follo, men heller ikke veldig langt unna. Jeg er absolutt ikke den som er mest opptatt av korona, men synes likevel å ha et slik arrangement nå er litt sånn..dårlige antenner... Eller er det okei? Er det andre som har/hørt om slike sammenkomster nå? Anonymkode: e7bd2...6c5 Beklager, men i disse tider virker dette helt tonedøvt. Har oppriktig vondt av de berørte bransjene, men dette virker ikke greit. Jeg bor i en helt annen kant av landet uten for mye smitte og her ble alt lagt på is pga situasjonen. Jeg hadde uansett aldri deltatt. Anonymkode: 9df60...3c0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå