Gå til innhold

Hvor mange plagg trenger man av hver type?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange plagg trenger man av hver type, egentlig?🤔 Har arvet store mengder babytøy og har ikke sjans til å få brukt halvparten engang. Burde gå igjennom og plukke ut, og gi bort resten til noen som trenger det. Lurer bare på hvor mange av hver type jeg bør legge av? Holder det med 10 bodyer eller burde jeg ha 20-30 liksom?😅 Pysjer? Strømpebukser? Osv. Førstegangs og aner ikke hva jeg driver med her😝

Anonymkode: 83b58...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil være ganske individuelt. Vent med å gi bort til babyen har kommet, så ser du hva akkurat dere har behov for :)

Feks blir det mer skift med en baby som gulper mye, da er det greit å ha en del klær så slipper man vaske hele tiden. Noen bæsjer også langt oppover ryggen og ut av bleia, da er det også greit med nok skift. 

Anonymkode: 0dd3f...ee6

Skrevet

Vår bæsjet og tisset mye gjennom den første tiden, så han brukte 2-3 antrekk i døgnet i starten. Da var det kjekt å ha mange antrekk. Fra han begynte med str 62 tisset og bæsjet han nesten aldri gjennom, så plagg kunne brukes om igjen. Da var det litt vanskeligere å få brukt alle plaggene før størrelsen var for liten. Han gulpet mye da, så vi måtte ha mange smekker/trekantskjerf, for det var stort sett bytte av det 3 ganger om dagen. 

Mitt råd er å beregne minst 5 antrekk til dag og 5 til natt i minste størrelse, og så ta det derfra. 

Anonymkode: f64aa...64d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange plagg trenger man av hver type, egentlig?🤔 Har arvet store mengder babytøy og har ikke sjans til å få brukt halvparten engang. Burde gå igjennom og plukke ut, og gi bort resten til noen som trenger det. Lurer bare på hvor mange av hver type jeg bør legge av? Holder det med 10 bodyer eller burde jeg ha 20-30 liksom?😅 Pysjer? Strømpebukser? Osv. Førstegangs og aner ikke hva jeg driver med her😝

Anonymkode: 83b58...93f

De fleste nettsteder som babyverden etc har vel skrevet 8-10 av hver (body,strømpebukse etc.) genser er ikke så veldig viktig

Anonymkode: e1ded...f89

Skrevet

Vi har kjøpt inn slik at vi har 20 antrekk i hver størrelse😊 Vet aldri hvor mye man får bruk for. Kan bare gi bort/selge eventuelt i senere tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...