AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Spør for en venn... Tok noen øl hos en ensom kompis i går (coronapolitiet: enslige kan ha besøk). Han ble enkemann for 3 år siden da kona døde av kreft. Barna har flyttet ut på studier og han bor nå alene. Hans avdøde kones lillesøster ble skilt for 1 år siden, og min kompis og hun har funnet en del trøst i hverandre i tunge stunder. I romjulen hadde hun vært på besøk hos min kompis, og det hadde blitt litt fuktig. Ikke noe tull, men mye "ærlig" prat. Hun hadde uttrykt at hun ikke orket tanken på et nytt forhold med en mann, men at hun savnet å få "dekket sine behov". Min kompis hadde uttrykt det samme. Da hadde hun ganske direkte sagt at det hadde vært så mye enklere om de to bare kunne "hjelpe hverandre". Han lo det bort den kvelden, men svarte noe i retning av at "det hadde vært noe", og deretter skiftet tema. I ettertid har han tenkt veldig mye på det. Han synes hun er en veldig attraktiv dame, men han sliter med samvittighet og er redd for forholdet til familien (om noen skulle finne ut av det). Hva hadde dere gjort? Anonymkode: d646a...926
Gjest Smeltemann Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Det synes jeg er helt innafor. De blir ikke de første som utøver den praksisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå