AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Hadde ett forhold til en mann, vi var i dating fasen, men det var sterke følelser fra oss begge. Lidenskapelig, vennskapelig, og mye kjærlighet. Vi pratet mye om fremtiden, og han sa flere ganger at han aldri hadde møtt ei dame som meg. Dessverre fikk jeg ett jobbtilbud jeg ikke kunne takke nei til. Jeg endte opp med å flytte utenlands og grunnet hans jobb situasjon og familie (ham har barn fra tidligere) så ønsket han ikke å flytte. Jeg traff så en ny mann og er forlovet. Nå 4 år senere klarer jeg ennå ikke glemme han. Han er i tankene mine hver eneste dag. Jeg vurderer å gjøre det slutt med min samboer, da det føles feil å leve med han når følelsene er en annen plass. Jeg bare lurer på hvor vanlig det er å ikke klare glemme noen? Vi avsluttet ikke fordi vi ikke var forelsket lenger, eller fordi forholdet gikk dårlig, men pågrunn av andre omstendigheter. Jeg føler meg unormal, men det er kanskje vanlig å ikke klare glemme noen man aldri sluttet å bry seg om? Anonymkode: 637ea...530
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Man tar sine valg. Du kunne valgt å jobbe i utlandet noen år, hatt et avstandsforhold og så flytte tilbake til Norge. Det gjorde du ikke. Hvis du vil ha eksen tilbake må du prøve å vinne ham og få tilgivelse for at du stakk. Hvis ikke, må du tilgi deg selv og finne lykke der du er. Anonymkode: e5422...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde ett forhold til en mann, vi var i dating fasen, men det var sterke følelser fra oss begge. Lidenskapelig, vennskapelig, og mye kjærlighet. Vi pratet mye om fremtiden, og han sa flere ganger at han aldri hadde møtt ei dame som meg. Dessverre fikk jeg ett jobbtilbud jeg ikke kunne takke nei til. Jeg endte opp med å flytte utenlands og grunnet hans jobb situasjon og familie (ham har barn fra tidligere) så ønsket han ikke å flytte. Jeg traff så en ny mann og er forlovet. Nå 4 år senere klarer jeg ennå ikke glemme han. Han er i tankene mine hver eneste dag. Jeg vurderer å gjøre det slutt med min samboer, da det føles feil å leve med han når følelsene er en annen plass. Jeg bare lurer på hvor vanlig det er å ikke klare glemme noen? Vi avsluttet ikke fordi vi ikke var forelsket lenger, eller fordi forholdet gikk dårlig, men pågrunn av andre omstendigheter. Jeg føler meg unormal, men det er kanskje vanlig å ikke klare glemme noen man aldri sluttet å bry seg om? Anonymkode: 637ea...530 Er ikke sikkert han vil ha deg tilbake, da gjør du potensielt noe dumt med å kaste bort forholdet ditt sammen med samboer. Anonymkode: 5149a...ca6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Jeg ville tatt kontakt med «eksen» for å høre hvordan det går med han og om han er i et forhold. Hvis det er slik at du vil tilbake til han? Hvis du får vite at han er gått videre hjelper det deg kanskje å glemme han? Anonymkode: 42726...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå