Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lite symtomer.. merker det litt i matveien og kvalm innimellom (kastet opp to ganger for ei uke siden). Ellers lite... :(

noen ca samme lengde?

Anonymkode: 04e1f...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner veldig lite idag:( er det  vanlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjenner veldig lite idag:( er det  vanlig?

Helt vanlig :) mine symptomer kom og gikk litt, og jeg har ei sprellende jente i magen i skrivende stund. 35 uker nå :) 

Anonymkode: 0c0c6...e93

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt vanlig :) mine symptomer kom og gikk litt, og jeg har ei sprellende jente i magen i skrivende stund. 35 uker nå :) 

Anonymkode: 0c0c6...e93

Takk! ❤️ Ble bare redd da kvalmen forsvant litt 😞

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk! ❤️ Ble bare redd da kvalmen forsvant litt 😞

Det går gjerne litt opp og ned. Med første var jeg trøtt, med andre kjente jeg ingen ting (litt uggen en gang om dagen kanskje, varte noen få sekunder), og med tredje var jeg uggen hver gang jeg var sulten. Andre ligger og spyr fra uke 4 til ungen er født 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 27ea9...305

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går gjerne litt opp og ned. Med første var jeg trøtt, med andre kjente jeg ingen ting (litt uggen en gang om dagen kanskje, varte noen få sekunder), og med tredje var jeg uggen hver gang jeg var sulten. Andre ligger og spyr fra uke 4 til ungen er født 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 27ea9...305

Takk! ❤️

Skrevet

Er 18+6 og har enda ikke fått «symptomer» annet enn at magen begynner å titte fram 🥰😂 Gikk selv lenge og ventet på at jeg skulle bli dårlig, men *bank i bordet* har jeg vært heldig! 

Anonymkode: acc50...53c

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Er 18+6 og har enda ikke fått «symptomer» annet enn at magen begynner å titte fram 🥰😂 Gikk selv lenge og ventet på at jeg skulle bli dårlig, men *bank i bordet* har jeg vært heldig! 

Anonymkode: acc50...53c

Jeg har hatt en del symtomer som har forsvunnet litt, det som er ubehagelig 😞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...