AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Jeg er 169 høy. Før graviditet veide jeg 55 kg. Da jeg fødte veide jeg 68. Nå etter 7 mnd veier jeg 54 kg. Vi har alltid hatt et bra sexliv, men fra sjette graviditetsmåned ville ikke mannen min ha sex mer. Han fortalte at han syntes vekten var for høy. Nå som jeg er tilbake til normalen har han mer lyst enn noen gang. Men nå vil ikke jeg. Jeg tenker at når han ikke ville ha meg på mitt «verste», så fortjener han meg ikke nå. Kunne kanskje forstått det hvis jeg ble ekstremt stor i graviditeten, men 68 kg på min høyde er vel ikke overvektig etter BMI engang. Er jeg urimelig? Anonymkode: 18495...74b 22
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Vet ikke helt. Skjønner det var sårt for deg å bli avvist av han på en slik måte, men er vel neppe et sjakktrekk for forholdet at du vil straffe han på denne måten. Har du lyst til å avslutte forholdet? Anonymkode: 496c8...ef5 22
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke helt. Skjønner det var sårt for deg å bli avvist av han på en slik måte, men er vel neppe et sjakktrekk for forholdet at du vil straffe han på denne måten. Har du lyst til å avslutte forholdet? Anonymkode: 496c8...ef5 Det var nok ikke helt bra for forholdet det han gjorde heller. Jeg syns ikke du er urimelig. For meg hadde alt av kjærlighet til mannen fått en brutal og effektiv død om han hadde gjort noe slikt. Det hadde i hvert fall gjort at jeg hadde hatt store problemer med et eventuelt nytt svangerskap, for jeg ville nok utviklet komplekser. Anonymkode: f68ae...efc 38
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 169 høy. Før graviditet veide jeg 55 kg. Da jeg fødte veide jeg 68. Nå etter 7 mnd veier jeg 54 kg. Vi har alltid hatt et bra sexliv, men fra sjette graviditetsmåned ville ikke mannen min ha sex mer. Han fortalte at han syntes vekten var for høy. Nå som jeg er tilbake til normalen har han mer lyst enn noen gang. Men nå vil ikke jeg. Jeg tenker at når han ikke ville ha meg på mitt «verste», så fortjener han meg ikke nå. Kunne kanskje forstått det hvis jeg ble ekstremt stor i graviditeten, men 68 kg på min høyde er vel ikke overvektig etter BMI engang. Er jeg urimelig? Anonymkode: 18495...74b Jeg er til vanlig ca som du var (mtp høyde og vekt) da du fødte. Og jeg er helt normal, flat mage og en ok fin kropp. Det er helt hinsides etter min mening at han sier at "vekten din var for høy", når du faktisk var høygravid. Anonymkode: 2eb3e...f68 27
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Jeg hadde blitt skremt. Det er ikke gitt at du holder deg på 55 kilo resten av livet heller. Dette er ikke en mann jeg ville fått flere barn eller eller andre forpliktelser med. Anonymkode: 0f4ca...7d7 40
Gjest Lasox Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 (endret) For å være ærlig så kommer jeg ikke til å ha lyst til å ha sex med evt. "fremtidige" dama når hun er gravid. Høygravid eller ei. Når man blir høygravid så gjør vel seg flere menn oppmerksom på det at det er et annet liv der noe som gjør det mindre attraktivt å ha sex. Det er vanlig at det dabber seg av når man er gravid. Det var mest sannsynligvis ikke fordi du hadde høy vekt pga. at du var høygravid, men nettopp pga. at du var gravid at han ikke ville ha, og det må jo kunne være greit nok? Eller skal menn bli "tvunget" til å ha sex til noe man ikke har lyst til for en liten periode? Vi menn skal jo ikke kunne tvinge dere til noe, så hvorfor skal det være riktig at dere kvinner skal kunne "tvinge" oss? Endret 23. januar 2021 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #7 Skrevet 23. januar 2021 Om du er urimelig eller ei klarer i hvert fall ikke jeg svare på. Opplevde det samme som deg. Er 172, var 57 kg før svangerskapet, gikk opp til 80. Mannen klarte rett og slett ikke å tenne på meg da... Ikke at jeg ikke forstår ham, hatet jo kroppen min selv. Etter svangerskapet gikk jeg ned til 53 kg, og da syntes han jeg var knallfin. Men da slet jeg med alle avvisningene gjennom svangerskapet, og orket ikke å legge meg under ham. Sexlivet har ikke vært det samme etterpå. Og dette er et tiår siden 😞🥺 Anonymkode: da00a...219 14
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 Hvor finner dere disse mennene? På videregående?? Hallo. Dette er gutter og ikke menn. Dere må finne voksne og modne menn som elsker dere ubetinget uansett hvordan dere ser ut og hvordan dere endrer dere. Det er DERES barn han bærer på. Skamlig oppførsel. Elsker en mann sin kvinne så driter han i vekt, hengemage, cellulitter eller saggepupper. Dump disse umodne guttene. Anonymkode: e60f5...216 29
Gjest Lasox Skrevet 23. januar 2021 #9 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor finner dere disse mennene? På videregående?? Hallo. Dette er gutter og ikke menn. Dere må finne voksne og modne menn som elsker dere ubetinget uansett hvordan dere ser ut og hvordan dere endrer dere. Det er DERES barn han bærer på. Skamlig oppførsel. Elsker en mann sin kvinne så driter han i vekt, hengemage, cellulitter eller saggepupper. Dump disse umodne guttene. Anonymkode: e60f5...216 Så menn skal bare godta alt? That's a new one. Trodde vi hadde noe som het likestilling. Der hvor ingen skal føle seg presset til å ha sex? Eller nei, det gjelder vel kun for kvinnene...? Dust.
Gjest Fnuggolina Skrevet 23. januar 2021 #10 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om du er urimelig eller ei klarer i hvert fall ikke jeg svare på. Opplevde det samme som deg. Er 172, var 57 kg før svangerskapet, gikk opp til 80. Mannen klarte rett og slett ikke å tenne på meg da... Ikke at jeg ikke forstår ham, hatet jo kroppen min selv. Etter svangerskapet gikk jeg ned til 53 kg, og da syntes han jeg var knallfin. Men da slet jeg med alle avvisningene gjennom svangerskapet, og orket ikke å legge meg under ham. Sexlivet har ikke vært det samme etterpå. Og dette er et tiår siden 😞🥺 Anonymkode: da00a...219 Altså, sa han det handlet om vekt? Eller at det ble rart med babyen i magen? Det er to vesentlige forskjeller.... For noen kjipe menn dere har 😳
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #11 Skrevet 23. januar 2021 Lasox skrev (9 minutter siden): For å være ærlig så kommer jeg ikke til å ha lyst til å ha sex med evt. "fremtidige" dama når hun er gravid. Høygravid eller ei. Når man blir høygravid så gjør vel seg flere menn oppmerksom på det at det er et annet liv der noe som gjør det mindre attraktivt å ha sex. Det er vanlig at det dabber seg av når man er gravid. Det var mest sannsynligvis ikke fordi du hadde høy vekt pga. at du var høygravid, men nettopp pga. at du var gravid at han ikke ville ha, og det må jo kunne være greit nok? Eller skal menn bli "tvunget" til å ha sex til noe man ikke har lyst til for en liten periode? Vi menn skal jo ikke kunne tvinge dere til noe, så hvorfor skal det være riktig at dere kvinner skal kunne "tvinge" oss? Samme sa samboeren min, frem til det var jeg som var gravid. Aldri hatt så høy sex lyst som han hadde da jeg var høygravid han. Anonymkode: ee224...dab 5
Gjest Fnuggolina Skrevet 23. januar 2021 #12 Skrevet 23. januar 2021 Lasox skrev (Akkurat nå): Så menn skal bare godta alt? That's a new one. Trodde vi hadde noe som het likestilling. Der hvor ingen skal føle seg presset til å ha sex? Eller nei, det gjelder vel kun for kvinnene...? Dust. Selvsagt ikke? Men om man ikke klarer ligge med kona si fordi hun har gravidvekt er man jo infantil i hjernen. Det er forskjell på «rart å kjenne babyspark og samtidig ha sex» og «nei, nå er du for tjukk». Dama lager et menneske til deg og risikerer liv og helse, be grateful liksom. At lyst kan endre seg med en baby i magen er jo normalt og innafor.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #13 Skrevet 23. januar 2021 9 minutter siden, Lasox said: For å være ærlig så kommer jeg ikke til å ha lyst til å ha sex med evt. "fremtidige" dama når hun er gravid. Høygravid eller ei. Når man blir høygravid så gjør vel seg flere menn oppmerksom på det at det er et annet liv der noe som gjør det mindre attraktivt å ha sex. Det er vanlig at det dabber seg av når man er gravid. Det var mest sannsynligvis ikke fordi du hadde høy vekt pga. at du var høygravid, men nettopp pga. at du var gravid at han ikke ville ha, og det må jo kunne være greit nok? Eller skal menn bli "tvunget" til å ha sex til noe man ikke har lyst til for en liten periode? Vi menn skal jo ikke kunne tvinge dere til noe, så hvorfor skal det være riktig at dere kvinner skal kunne "tvinge" oss? Men da sier du at det er det som er grunnen da, hvis det er sånn det henger sammen. Hvem faen lyver om at man ikke tenner på dama mer fordi man mener hun har blitt for tjukk? Anonymkode: 0f4ca...7d7 16
anon321 Skrevet 23. januar 2021 #14 Skrevet 23. januar 2021 Fnuggolina skrev (3 minutter siden): Selvsagt ikke? Men om man ikke klarer ligge med kona si fordi hun har gravidvekt er man jo infantil i hjernen. Det er forskjell på «rart å kjenne babyspark og samtidig ha sex» og «nei, nå er du for tjukk». Dama lager et menneske til deg og risikerer liv og helse, be grateful liksom. At lyst kan endre seg med en baby i magen er jo normalt og innafor. Så jævla snever tankegang. En graviditet fører med masse endringer, for begge kjønn. Skal en mann kunne forvente at en kvinne har like høy sexlyst i 9 måneder fra start til slutt? Skal en kvinne kunne forvente at mannen alltid skal være klar når kvinnen er klar, under en graviditet? Man må få lov å reagere. Alle forstår jo at en forelskelse og følelse oppstod når kvinnen ikke var gravid. Når det kommer fysiske endringer, så er det ikke gitt at alle de slår ut riktig for noen av partene. Jeg var enormt gira på min partner når hun var gravid, men det ble ikke gjengjeldt. Skal jeg da avvise henne i fremtiden? Selvfølgelig ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #15 Skrevet 23. januar 2021 1 minutt siden, anon321 said: Så jævla snever tankegang. En graviditet fører med masse endringer, for begge kjønn. Skal en mann kunne forvente at en kvinne har like høy sexlyst i 9 måneder fra start til slutt? Skal en kvinne kunne forvente at mannen alltid skal være klar når kvinnen er klar, under en graviditet? Man må få lov å reagere. Alle forstår jo at en forelskelse og følelse oppstod når kvinnen ikke var gravid. Når det kommer fysiske endringer, så er det ikke gitt at alle de slår ut riktig for noen av partene. Jeg var enormt gira på min partner når hun var gravid, men det ble ikke gjengjeldt. Skal jeg da avvise henne i fremtiden? Selvfølgelig ikke. Forskjellen ligger i at det er hormonene som gjør at hun kan miste sexlysten, det har ingenting å gjøre med deg eller din kropp. Dersom du slutter å tenne på kjæresten din når hun er gravid fordi kroppen hennes endrer seg, så er det klart det er skremmende for kvinnen. Kroppen kommer til å forandre seg mye i løpet av livet. Det er ingen som sier at mannen alltid skal være klar til sex, det er grunnlaget for anvisningen som er sårende, og som ikke hører hjemme i en trygg og voksen relasjon. Anonymkode: 0f4ca...7d7 20
Gjest Fnuggolina Skrevet 23. januar 2021 #16 Skrevet 23. januar 2021 (endret) anon321 skrev (6 minutter siden): Så jævla snever tankegang. En graviditet fører med masse endringer, for begge kjønn. Skal en mann kunne forvente at en kvinne har like høy sexlyst i 9 måneder fra start til slutt? Skal en kvinne kunne forvente at mannen alltid skal være klar når kvinnen er klar, under en graviditet? Man må få lov å reagere. Alle forstår jo at en forelskelse og følelse oppstod når kvinnen ikke var gravid. Når det kommer fysiske endringer, så er det ikke gitt at alle de slår ut riktig for noen av partene. Jeg var enormt gira på min partner når hun var gravid, men det ble ikke gjengjeldt. Skal jeg da avvise henne i fremtiden? Selvfølgelig ikke. Jeg sa jo nettopp at det er forskjeller på årsaker, og at endel er helt innafor normalen? Det er faktisk VELDIG stor forskjell på å takke nei fordi man kaster opp, er kjempekvalm, har smerter og blør under sex - og på «nei, damer som lager barn er stygge». Sistnevnte er jo helt absurd. Det er like logisk som å nekte sex med mannen som blir litt tynnere i håret etterhvert. Det er sånn naturen ER. For ordens skyld ble jeg supertynn under graviditet bare sånn for å ikke beskyldes for selvforsvar/bortforklare økende vekt eller noe. Hun gikk gravid forøvrig, ikke du. Hun hadde ganske mange flere grunner til å miste lyst/ikke klare å ha sex. Men for all del: om noen vil ha partnere i livet som ikke tåler helt normale og minimale/moderate endringer: be my guest og velg en dust. Er jo ikke et problem for meg, det. Endret 23. januar 2021 av Fnuggolina
Vinterjenta Skrevet 23. januar 2021 #17 Skrevet 23. januar 2021 Du er ikke urimelig. Fy faen. For en idiot. 9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #18 Skrevet 23. januar 2021 Er nok ganske vanlig at menn vegrer seg for sex med høygravide. Det kommer ikke av at kvinnen er tjukk, får hengepupper, cellulitter etc. Det kommer av SITUASJONEN. Slapp av! Anonymkode: a58e4...f71
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #19 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor finner dere disse mennene? På videregående?? Hallo. Dette er gutter og ikke menn. Dere må finne voksne og modne menn som elsker dere ubetinget uansett hvordan dere ser ut og hvordan dere endrer dere. Det er DERES barn han bærer på. Skamlig oppførsel. Elsker en mann sin kvinne så driter han i vekt, hengemage, cellulitter eller saggepupper. Dump disse umodne guttene. Anonymkode: e60f5...216 Å elske og å bli tent av noen trenger ikke gå hånd i hånd. Dessverre. Anonymkode: 489b0...d6d 2
Gjest Lasox Skrevet 23. januar 2021 #20 Skrevet 23. januar 2021 Trodde at kvinnene hadde litt mere vett til å kunne ta hensyn til hverandre, men nei da. Ser at det tankegangen til de fleste kvinner er mere selvopptatt. Kvinner skal ikke bli presset til å ha sex med mannen, men mannen skal kunne bli presset til å ha sex med kvinner når dem er høygravide. Høygravide. Ikke tjukke! Som noen her påpeker er at det skjer noen endringer i både for menn og hos kvinner når dama blir gravid. Fysisk, mentalt og sexlysten for å nevne noe. Helt utrolig tåpelig og egoist tankegang av dere kvinner at mennene skal alltid være klare for dere. Det går begge veier. Av og til har ikke dere lyst på. Av og til så har ikke vi lyst på. Sånn er det! Og når man evt. blir gravid så endrer det seg veldig mye på kort tid! Skjerp dere kvinner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå