AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Jeg sluttet for noen få år siden på cipralex og remeron etter å ha stått på førstnevnte i ca 10 år og remeronen i rundt 4 år. Jeg merket at sexlysten forsvant ganske fort etter at jeg startet opp på medisinene, men problemet er at den ikker kommet tilbake til tross for at jeg nå ikke har gått på dem på ett par år. Er det noen sjans for at det kommer tilbake eller er sexlysten ødelagt for alltid? Det er fryktelig deprimerende da jeg har en samboer og sex egentlig barter mer ork enn hygge for min del... Anonymkode: 7fc60...761
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Jeg vet ikke. Kan det være at det er fortsatt en liten depresjon igjen, som gjør det tro. Men du er ikke alene med å ha nærmest null i libido. Har ikke hatt noe særlig sexlyst på mange år. Har egentlig aldri hatt noen stor libido. Mer da jeg var yngre (17 - 23) og selvsagt da en var forelsket. Anonymkode: c27cf...30b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg vet ikke. Kan det være at det er fortsatt en liten depresjon igjen, som gjør det tro. Men du er ikke alene med å ha nærmest null i libido. Har ikke hatt noe særlig sexlyst på mange år. Har egentlig aldri hatt noen stor libido. Mer da jeg var yngre (17 - 23) og selvsagt da en var forelsket. Anonymkode: c27cf...30b Jeg sliter fortsatt med depresjon, også har jeg en aspergerdiagnose men jeg tror ikke det skal ha så mye å si for tilstanden nå. Jeg var ganske deprimert ( og til tider suicidal ) før jeg begynte på anti depressiva også men da var i det minste sexlysten og evnen til å bli kåt der. 😕 Anonymkode: 7fc60...761
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Har brukt masse Remeron og er kåt som en kanin Anonymkode: a827e...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå