Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte du å bruke gravid snekkerbukse? Jeg har kjøpt meg ei, men ser at den er litt stor til magen enda.

Anonymkode: 020ac...628

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes...aldri. 🙈 synes det er veldig 1990.

Anonymkode: aa189...506

• Liker 31
Skrevet

Det vil jeg ha når jeg får mage! Syns det et såå kult. 

Anonymkode: 1e298...49d

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg brukte fra 6-7 måneder av. Digget den!

Anonymkode: e3e8b...53f

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det vil jeg ha når jeg får mage! Syns det et såå kult. 

Anonymkode: 1e298...49d

Enig 😍

Anonymkode: bc93e...d1e

Skrevet

Aldri!!

Anonymkode: 48a88...ab3

• Liker 6
Skrevet

Aldri!

Anonymkode: f908b...565

• Liker 6
Skrevet

Aldri! Det finnes fine mammaklær til rimelig penge, trenger ikke se ut som en bondekone. 

Anonymkode: c9e2e...8d8

• Liker 5
Skrevet

Aldri, fatter ikke at noen går rundt og tror at man ser søt ut i selebukse som gravid. Man ser ut som en klovn.

Anonymkode: 412e2...2df

• Liker 15
Skrevet

På sommeren?

Anonymkode: 9e161...8be

• Liker 1
Skrevet

I 1990

Anonymkode: 31445...dbf

• Liker 7
Skrevet

Min kunne stilles ut fra vanlig snekkerbukse og til å bli bredere og bredere. Så jeg brukte den kanske tidlig i første svangerskap. Men dette var 2005.

I andre og tredje brukte jeg den ikke i det hele tatt.

Anonymkode: a25ae...5d6

Skrevet

Aldri, da tror jeg hadde blitt skilt 😂😂 

Fra spøk til alvor, jeg synes ikke det er fint selv, og jeg følte meg aldri på mitt vakreste som gravid, så å toppe det med snekkerbukse når jeg vet mannen ikke liker det, det falt meg aldri inn.

Snekkerbukse hadde vært totalt uaktuelt å bruke på jobb. Vi kan fint bruke jeans/mammajeans, men da naturligvis men da med skjorte/blazer/bluse. Vi har stort kontor,  og mye besøk av kunder og leverandører. 

Anonymkode: 15f42...541

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aldri, da tror jeg hadde blitt skilt 😂😂 

Fra spøk til alvor, jeg synes ikke det er fint selv, og jeg følte meg aldri på mitt vakreste som gravid, så å toppe det med snekkerbukse når jeg vet mannen ikke liker det, det falt meg aldri inn.

Snekkerbukse hadde vært totalt uaktuelt å bruke på jobb. Vi kan fint bruke jeans/mammajeans, men da naturligvis men da med skjorte/blazer/bluse. Vi har stort kontor,  og mye besøk av kunder og leverandører. 

Anonymkode: 15f42...541

Da vi fant ut at jeg var gravid sa mannen «ånei, skal du få deg sånn snekkerbukse nå?» 😅 

Anonymkode: c9e2e...8d8

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde ikke snekkerbukse spesifikt. Men det var stort sett tredje trimester jeg hadde sånn tydelig kulemage som gjorde at gravidklær satt pent. 

Anonymkode: 83637...4f3

Skrevet

Ha på deg det du har lyst til, du :)

Anonymkode: a480d...4c1

• Liker 2
Skrevet

I alle dager så mange meninger folk har da.. blir helt matt jeg. I følge sauene her inne skal vel alle ha på seg det samme og se helt like ut og disse de som faktisk tør å bruke det de vil...

Bruk den når magen har poppet skikkelig og den passer :)  

• Liker 10
Skrevet
1 hour ago, PepsiFlax said:

I alle dager så mange meninger folk har da.. blir helt matt jeg. I følge sauene her inne skal vel alle ha på seg det samme og se helt like ut og disse de som faktisk tør å bruke det de vil...

Bruk den når magen har poppet skikkelig og den passer :)  

Hun spør når vi begynte med å bruke det. Det er vel helt ærlig og ok å si at man aldri brukte det? 

Anonymkode: 8841b...1d0

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde aldri snekkerbukse, men brukte gravidbukser fra jeg var 7 mnd på vei. 

Anonymkode: cc2ec...542

Skrevet

Aldri. Det er 80 og 90 talls gravidstil.

Anonymkode: 4eb0c...8a7

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...