Gå til innhold

Rekkefølge følgerliste på Instagram?

Noenlunde

Anbefalte innlegg

Hei!

På «følgere»-listen på instagram er personene i kronologisk rekkefølge etter når man begynte å følge dem. Men på «følger»-listen er det de kontoene man samhandler mest med på toppen. Stemmer det hos dere? Jeg har noen der som jeg ikke følger med på i det heletatt men tror at hen er aktiv på min profil (bare kikker, ikke skriver/liker altså). 

Ser dere samme hos dere? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest lillepersille123
Noenlunde skrev (På 23.1.2021 den 17.48):

Hei!

På «følgere»-listen på instagram er personene i kronologisk rekkefølge etter når man begynte å følge dem. Men på «følger»-listen er det de kontoene man samhandler mest med på toppen. Stemmer det hos dere? Jeg har noen der som jeg ikke følger med på i det heletatt men tror at hen er aktiv på min profil (bare kikker, ikke skriver/liker altså). 

Interessant. Aner ikke om det er sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg så en TikTok om dette, når jeg ser på min liste så kan det faktisk stemme at de øverste er de som "interacter" mest med profilen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Noenlunde skrev (På 23.1.2021 den 17.48):

Hei!

Ja hos meg også. Hvis du avfølger vil du også få opp liste at du for eks følger 10 lignende kontoer. Du kan også sjekke hvilke kontoer du samhandler mest og minst med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...