Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente dere mye bevegelser fra baby før og under fødsel? Eller lite?

Anonymkode: c7355...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske at jeg kjente noe spesielt før fødsel. Under fødsel hadde jeg mer enn nok med å kjenne på andre ting :fnise: 

Anonymkode: b56aa...a77

Skrevet

Under fødsel kjente jeg lite. Men tror det var fordi riene gjorde at magen strammet seg og under hver rie konsentrerte jeg meg om å hente meg inn igjen. 

Anonymkode: b7391...5fa

Skrevet

Kjente vanlige bevegelser før fødsel startet, men under selve fødselen har jeg ikke kjent babyens bevegelser i det hele tatt, uansett hva jeg gjør for å kunne kjenne bevegelser. Født 3 ganger og det har vært slik hver gang. Har pga det også ikke fått være hjemme, men må komme inn på sykehuset med en gang slik at de kan overvåke babyen. Ikke vært noe fare noen av gangene, men virker som om riene gjør at enten blir babyene rolige, eller klarer jeg bare ikke kjenne bevegelsene mellom riene...

Anonymkode: e9bff...27b

Skrevet

Tror ikke baby beveger seg stort under fødsel. Den skal ut av en veldig liten åpning... Best å ligge stille🙄

Anonymkode: 1a2eb...a0f

Skrevet

Her har alle fødselen startet med vannavgang. Og kjente ikke noe særlig med liv i timene etterpå. Husker med nr 1, så var jeg litt redd for at babyen ikke levde. Med de andre var jeg ikke like redd, men husker jeg tenkte tanken på om jeg ikke skulle kjenne noe liv snart. Riene startet et par timer etter vannavgang med alle, og da kan jeg ikke huske at jeg kjente liv. Riene kom så tett at jeg ikke registrerte noe i de korte pausene. 

Anonymkode: 53920...895

Skrevet

Kvelden/natten før vannet gikk så romsterte han voldsomt inni magen, når jeg våknet av at vannet gikk så husker jeg ikke at det var så voldsomt med bevegelse, noen små spark men ikke slik som timene før vannet gikk. Reiste på sykehuset etter at vannet gikk og 8 timer etter var han på plass.

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg kjente bevegelse under fødslene. Det var raske fødsler med tette rier fra start. Delvis skyldes det nok at livmoren var så spent under riene, og delvis at jeg ikke var i stand til å registrere bevegelsene hvis de var der. 

Anonymkode: 439e7...c5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke huske at jeg kjente bevegelse under fødslene. Det var raske fødsler med tette rier fra start. Delvis skyldes det nok at livmoren var så spent under riene, og delvis at jeg ikke var i stand til å registrere bevegelsene hvis de var der. 

Før fødsel husker jeg forresten at jeg kjente lite bevegelse første gang (drakk et glass sukkerholdig saft og la meg på sofaen for å kjenne etter liv og første rie kom mens jeg holdt på med det). Andre gang ble jeg bedt om å kjenne etter fordi vannet hadde gått, og da kjente jeg mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...