Madison Skrevet 25. september 2002 #1 Del Skrevet 25. september 2002 Har en vi menn reklame her nå, og den vil IKKE bort.. Forbanna vi menn kjærring, blæh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. september 2002 #2 Del Skrevet 25. september 2002 Litt rart, synes jeg. Ha Vi menn reklame på kvinneguiden.....jajamensann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #3 Del Skrevet 25. september 2002 Har en vi menn reklame her nå, og den vil IKKE bort.. Forbanna vi menn kjærring, blæh!! pop ups er annoying uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2002 Ja d er sant.. men går som regel å krysse de bort. Hu her bare ligger på linja hu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #5 Del Skrevet 25. september 2002 Ja d er sant.. men går som regel å krysse de bort. Hu her bare ligger på linja hu åh ! jeg har ingen slik dame her. heldigvis føler med deg *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 25. september 2002 Håper a stikker snart Ellers skal jeg nok finne på noe lurt jeg..hehe Takk for omtanke*glise* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 25. september 2002 #7 Del Skrevet 25. september 2002 Man er vel ikke misunnelig eller? -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #8 Del Skrevet 25. september 2002 Man er vel ikke misunnelig eller? -x nei alldeles ikke.. grrr...jeg sparka lilletåa i en karm akkura nå..tror jeg forstua den ! og det er ingenting i forhold til vi menn dama..*hulk* Men de kunne vel heller hatt popup med en mann ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 25. september 2002 Uffameg, forsiktig med hvor du setter beina Vondt å sparke inn i karmer og andre ting, kjøl den ned i kaldt vann? Jeg har et stort blåmerke på leggen..sengekanten*grrr* Misunnelig? Greia var vel ikke hvordan hu så ut egentlig, var det at jeg ikke får bort reklamen. Og nei, jeg er ikke misunnelig på en puppedame på forsiden av vi-menn. Hu var ikke fin. Men Jennifer Lopez f.eks..hu er jeg misunnelig på. Uten at det er negativt, hun er ei super dame! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 25. september 2002 #10 Del Skrevet 25. september 2002 Dakkar da Jasmin Ja hvorfor ikke poppe opp med en deilig og sexy mann til oss damene ! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #11 Del Skrevet 25. september 2002 Uffameg, forsiktig med hvor du setter beina Vondt å sparke inn i karmer og andre ting, kjøl den ned i kaldt vann? Jeg har et stort blåmerke på leggen..sengekanten*grrr* Misunnelig? Greia var vel ikke hvordan hu så ut egentlig, var det at jeg ikke får bort reklamen. Og nei, jeg er ikke misunnelig på en puppedame på forsiden av vi-menn. Hu var ikke fin. Men Jennifer Lopez f.eks..hu er jeg misunnelig på. Uten at det er negativt, hun er ei super dame! :D Jeg satt den ikke. den store kosebamsen av en katt som lå i veien ( 9 kg ) fekta etter meg..leken..:/ og da tok jeg et realt kick..det gjør vondt !!!!!!!!!!! Ja..sånne damer kan man være misunnelig på..jeg for min del er misunnelig på jenter med skikkelig artig personlighet..sånn som hun sara unger ..i temptation island..hun virka knalltøff.. ALle de filmstjernene er så strippeoppskriftlaget..de blir jo fortalt hva de skal si og hvordan de skal oppføre seg .=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 25. september 2002 Får håpe det snart går over da, kjipt å halte rundt pga ei tå. Har kanskje litt fordommer mot strippere, men er helt enig i at Sara var ei artig dame. Ei jente jeg tror det hadde vært morsomt å kjenne. Og så rett fram..hehe Og for å "reise" litt lenger.. Reese Witherspoon.. Sett "leagally blond" Hun er morsom. Og pen.. og virker ikke selvopptatt som mange hollywood folk kan. Hadde Pamela hatt den rollen i samme film hadde jeg IKKE sett den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #13 Del Skrevet 25. september 2002 Får håpe det snart går over da, kjipt å halte rundt pga ei tå. Har kanskje litt fordommer mot strippere, men er helt enig i at Sara var ei artig dame. Ei jente jeg tror det hadde vært morsomt å kjenne. Og så rett fram..hehe Og for å "reise" litt lenger.. Reese Witherspoon.. Sett "leagally blond" Hun er morsom. Og pen.. og virker ikke selvopptatt som mange hollywood folk kan. Hadde Pamela hatt den rollen i samme film hadde jeg IKKE sett den Nei plastic Fantastic passer vel ikke inn i noen roller hihi sambo fant fram den største isblokken ever..!! får håpe det..det er ingen som løper så mye som meghit og dit på jobb.. vel..strippere kan være kule.. de er som regl ikke så selvhøytidelige ( de er jo veldig sikre på seg selv så det er jo logisk) dermed så er de mer utadvente og lette og morsomme og snakke med. ja hun reese er rå..hun var med i en ganske kul thriller engang..hm..hva het den igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 25. september 2002 Cruel Intentions? Er kanskje ikke triller det.. vet ikke jeg,men knallbra film. Hun og Ryan Philippe er et pent par. Så heldig du er som har en samboer som finner fram is til deg.. heh, isblokker har ikke jeg i fryseren..tror jeg. Men en frossen pose med pommes frites hadde nok gjort susen det og Ja er vel naturlig at en stripper er selvsikker, hadde sett litt rart ut med ei dødsnervøs snelle som nesten ikke tør ta av seg sen åletrange catsuiten hun har på seg..eller hva:) Men å velge det "yrket" eller fritidsinteressen kan man kanskje kalle det!?, har jeg ennå til gode å forstå.. Men hvem vet.. hvis jeg hadde vært høy,blond,myk som en slange,strutta av selvtillitt og store pupper.. hehe, neida.. jeg hadde nok ikke blitt stripper da heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #15 Del Skrevet 25. september 2002 Cruel Intentions? Er kanskje ikke triller det.. vet ikke jeg,men knallbra film. Hun og Ryan Philippe er et pent par. Så heldig du er som har en samboer som finner fram is til deg.. heh, isblokker har ikke jeg i fryseren..tror jeg. Men en frossen pose med pommes frites hadde nok gjort susen det og Ja er vel naturlig at en stripper er selvsikker, hadde sett litt rart ut med ei dødsnervøs snelle som nesten ikke tør ta av seg sen åletrange catsuiten hun har på seg..eller hva:) Men å velge det "yrket" eller fritidsinteressen kan man kanskje kalle det!?, har jeg ennå til gode å forstå.. Men hvem vet.. hvis jeg hadde vært høy,blond,myk som en slange,strutta av selvtillitt og store pupper.. hehe, neida.. jeg hadde nok ikke blitt stripper da heller nja..det var en blokk med noe rart..et kjøleelement kanskje , i en plastpose..han er flink til å finne på nødløsninger når pingla skriker nei jeg tror ikke det var cruel i filmen.. prøvde lete på imdb..men hunar spilt mye..hun sa nei til en rolle i know what you did last summer også..(good for her ) jeg er høy og blond..men ville aldri blitt stripper tror du kanskje får litt vrangsyn av det..? ..dunno .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2002 #16 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg måtte bare komme med et innspill jeg altså!! Er personlig en stor motstander av Jennifer Lopez. Synes ikke at hun har sjarm eller utstråling i det heletatt. Men så noen av dere onsdagsfilmen på TVNorge i kveld? Jeg blir så fasinert av sånne som hun som spilte mamman i den filmen. Ikke for di hun er så utrolig vakker eller billedskjønn, men fordi det er noe veldig levende i blikket. Men sånne pop-ups vil jeg ikke ha.. og har heller ikke fått noen! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 25. september 2002 Når jeg tenker etter så er det jo litt teit av meg å tenke stripper som blond.. for det er det jo ikke alle som er. Jeg er høy og mørk, kanskje jeg skulle prøvd meg likevel :blunke: (lært litt av strippekongens piker,heh) Sliter litt med disse puppene da, de er ingen DD cup akkurat Men fra spøk til revolver.. jeg er redd man ofte ikke blir tatt så seriøst hvis man "står frem" som stripper. En litt merkelig form å tjene penger på for meg. Ja Reese har vært med i mange filmer, så er liste i et blad her om dagen. Det var en god del.. Skal lete litt, for noen av de har jeg lyst å se. Ikke mange skuespillere jeg "faller for" så totalt som henne da jeg så leagally blond. Eller jo, Josh Hartnett.. men han er jo mann... fatter ikke at folk sier at pearl harbour var dårlig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #18 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg måtte bare komme med et innspill jeg altså!! Er personlig en stor motstander av Jennifer Lopez. Synes ikke at hun har sjarm eller utstråling i det heletatt. Men så noen av dere onsdagsfilmen på TVNorge i kveld? Jeg blir så fasinert av sånne som hun som spilte mamman i den filmen. Ikke for di hun er så utrolig vakker eller billedskjønn, men fordi det er noe veldig levende i blikket. Men sånne pop-ups vil jeg ikke ha.. og har heller ikke fått noen! :evil: Hm idag onsdag..er sånn mushi film da..hm..jeg har ikke TVNORGE..nei jeg er enig om Jennifer Lopez..de er så stereotper alle mann..som jeg sa ista...Hva het filme..jeg kan slå opp på IMDB igjen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2002 #19 Del Skrevet 25. september 2002 Det var en sånn "suppefilm". Tror at den het "Vill Kjærlighet" eller noe sånt. Har aldri sett skuespillerinnen før jeg og aner ikke hva hun heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 25. september 2002 Helt ok å ikke like henne, man ser jo forskjellig på folk. Nei så ikke den filmen, men tvn har mange fine filmer. Ofte sånne tatt fra virkeligheten filmer, eller basert på virkelige hendelser ihvertfall. Det kan være sterkt å se på. Husker spesielt ei som har spilt i flere sånne filmer, men har ikkepeiling på hva hun heter. Men det er en skikkelig god dame, flink skuespiller og kunne vært mamman min :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå