Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal i selskap, treffer kolleger eller annet, hender det at du ikke viser så mye pupp/kløft som du egentlig kunne tenke deg, av hensyn til damene til mennene du kommer til å møte der? Unngå sjalusi liksom? Eller tenker du at så lenge du føler du tar deg godt ut, så får det være andres problem at mennene i par kanskje sender deg lange blikk og får en bul i buksen ila kvelden?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså har du store jur og ser ok ut ellers, så oppnår du at menn blir kåte. Hvis det er d du ønsker, kjør på. Er ikke kritikk dette her, men som mann så tror jeg ikke en ser bedre ut ved å vise mer kløft annet en at en blir mer opphisset. Kløft gjør deg ikke mer vakker men mer seksuelt attraktiv, hvis du skjønner. 

Anonymkode: 7d800...377

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor har du behov for å vise så mye pupp? 

• Liker 12
Skrevet

Har ganske store naturlige pupper til å være så "liten" jeg er, så om jeg drar ut for å piffe meg litt ekstra opp så spiller jeg alltid på det. Om noen blir sjalue er ikke mitt problem, synes det bare er gøy å ha den "makten" for å være ærlig. Man får litt ekstra kort å spille på😎

Anonymkode: 84f15...735

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ganske store naturlige pupper til å være så "liten" jeg er, så om jeg drar ut for å piffe meg litt ekstra opp så spiller jeg alltid på det. Om noen blir sjalue er ikke mitt problem, synes det bare er gøy å ha den "makten" for å være ærlig. Man får litt ekstra kort å spille på😎

Wow, nå ble jeg faktisk litt kvalm. 

Anonymkode: 54b3e...02e

• Liker 39
Skrevet

Jeg kler meg passende til situasjonen og det er ikke derfor men mer fordi jeg ikke vil vise kløft til mine kollegaer 😐

Anonymkode: 9a7bf...0f9

• Liker 9
Skrevet

Wow, nå ble jeg faktisk litt kvalm. 

Hvorfor det? Skal jeg ikke få lov å vise formene mine som ikke jeg kan noe for?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, vis i vei, men måten du utrykker deg på får det til å virke som du er ganske «ovenpå». 

• Liker 37
Skrevet

Hvorfor er det tilfredstillende å få oppmerksomhet utelukkende pga en kroppsdel? Føles det ikke litt falsk/bortkastet? 

• Liker 14
Skrevet

Joda, vis i vei, men måten du utrykker deg på får det til å virke som du er ganske «ovenpå». 

Nei det er jeg ikke, var bare et ærlig svar som relevant til tråden. 

• Liker 2
Skrevet

Du bryr deg ikke noen blir sjalu og koser deg med makten. Høres ikke det ut som å være ovenpå? Makten? Makten over å ha store pupper? Har selv store pupper, men har aldri tenkt de gir meg makt. Jeg har mer å tilby enn noen store pupper. Ikke gidder jeg å flashe puppene mest mulig heller, får oppmerksomhet fra feil menn da gitt. 

• Liker 25
Skrevet
Nerine_ skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det tilfredstillende å få oppmerksomhet utelukkende pga en kroppsdel? Føles det ikke litt falsk/bortkastet? 

Neinei, absolutt ikke. Dette er ikke folk jeg har lyst å ha nær kontakt med senere uansett. Det samme kan vel sies om man er pen eller ikke, da får man jo også oppmerksomhet pga hvordan du ser ut, som også kan føles falskt.

Folk flest er overfladiske så om man foreksempel er på fest, så er det bare gøy å spille på det. Samme som at man sminker seg pen. Folk spiller på utseende uansett

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var bare litt vél spesifikt, høres ut som du for alvor går og ser for deg at alle damer blir sjalu og at menn får bul i buksa av deg. Da har du veldig aktiv fantasi. Og du liker sikkert å se for deg disse tingene, men i realiteten er det nok ikke så voldsomt. 

Anonymkode: 3f07e...a56

• Liker 13
Skrevet

Kunne gjerne tenkt meg å vise meg selv litt mere frem når jeg er ute(som er aldri nå om dagen da..), men gjør ikke det av hensyn til min kjæreste, andre og meg selv. Har nok ett stort oppmerksomhetsbehov og liker at andre ser på meg, men prøver å ikke «mate» den egosentriske delen av meg selv for da blir jeg ikke den beste versjonen av meg selv. Har innsett at jeg ikke er 18 år lenger og vil heller bli lagt merke til for andre egenskaper og være mer mystisk og elegant. Å være en kvinne som blir respektert er viktigere. Men reptilhjernen min vil iblandt bare ta på meg en kort utringet kjole og stiletthæler og få lange blikk kastet etter meg😅😂

• Liker 13
Skrevet

Du bryr deg ikke noen blir sjalu og koser deg med makten. Høres ikke det ut som å være ovenpå? Makten? Makten over å ha store pupper? Har selv store pupper, men har aldri tenkt de gir meg makt. Jeg har mer å tilby enn noen store pupper. Ikke gidder jeg å flashe puppene mest mulig heller, får oppmerksomhet fra feil menn da gitt. 

Ja altså, om folk blir sjalu fordi man har store pupper er det jo ikke vårt problem? man skal ikke gå i store løse tskjorter fordi noen kan bli sjalue? 

Det var ikke snakk om å flashe dem heller her, bare vise dem ekstra frem. Kanskje med en stram genser eller en litt utringet kjole/overdel, synes det må være lov

• Liker 3
Skrevet

Neinei, absolutt ikke. Dette er ikke folk jeg har lyst å ha nær kontakt med senere uansett. Det samme kan vel sies om man er pen eller ikke, da får man jo også oppmerksomhet pga hvordan du ser ut, som også kan føles falskt.

Folk flest er overfladiske så om man foreksempel er på fest, så er det bare gøy å spille på det. Samme som at man sminker seg pen. Folk spiller på utseende uansett

Men hva gir det deg å få oppmerksomhet fra noen du ikke er interessert i? All oppmerksomhet er god oppmerksomhet? 

• Liker 5
Skrevet

Uansett om man er liten eller stor her eller der så er det å kle av seg det billigste signalet man kan sende ut til verden. Fullstendig feil å gjøre. 

Anonymkode: 5233f...000

• Liker 5
Gjest Bet-t-ina
Skrevet (endret)

Jeg syns det ser ganske billig og vulgært ut med svære bryster og dyp utringning. Jeg har mange kjoler og overdeler med dyp utringning. Men jeg føler meg ikke så vel i det lengre. Jeg syns det er finere med bar rygg eller lår korte skjørt/kjoler enn dypt utringende overdeler. Hvis man er fit. Jeg har brystproteser og de er finest tildekket. Jeg er over tredve år. 

Endret av Bet-t-ina
Skrevet

Jeg tenker at hvis noen ikke har peil på kleskoder og kler seg for å vise frem kropp, så tenker jeg at de mangler sosial intelligens. 

Og jeg blir ikke veldig sjalu på folk som for alvor tror at de har mer makt fordi de har store pupper.  ( :rulle: )

Jeg blir hverken sjalu på puppene eller den generelle intelligensen deres. 

Anonymkode: c8e77...b33

• Liker 10
Skrevet

Var bare litt vél spesifikt, høres ut som du for alvor går og ser for deg at alle damer blir sjalu og at menn får bul i buksa av deg. Da har du veldig aktiv fantasi. Og du liker sikkert å se for deg disse tingene, men i realiteten er det nok ikke så voldsomt. 

Anonymkode: 3f07e...a56

Det var absolutt ikke det jeg skrev. Går ikke rundt å ser for meg at folk blir kåte av meg og damer sjaue, jeg sier bare at om noen blir det er det ikke mitt problem. 

Det med makt var vel mer at det er gøy å få oppmerksomhet om man først får det! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...