AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Jeg blir ganske ofte trøttere av å ha sminke på. Mange vil tenke at dette ikke er sant, men jo. Det gjør jeg. Jeg vet ikke om det er fordi det er så tungt å gå med, eller fordi jeg rett og slett sminker meg på feil måte. Jeg har snakket med en del av mine venninner, og noen mener de opplever det samme, og andre mener de føler seg trøtte når de går UTEN sminke. Jeg deri mot føler meg trøttere med sminke. Jeg kjenner til tider at øyelokket min dønn faller ned. Det er skikkelig irriterende. For det som også er saken, er at jeg har brukt samme sminke metode i flere år nå, og tidligere har jeg ikke følt det slik. Det er nå de siste mnd jeg har begynt å føle det slik. Har noen sminketips de vil meddele? Jeg har søkt masse omkring på Google, men finner ikke noe relevant til mitt problem.. Anonymkode: 5749f...288
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Allergisk reaksjon på sminken? Anonymkode: 2b6c6...f37
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Allergisk reaksjon på sminken? Anonymkode: 2b6c6...f37 Jeg tviler sterkt på det. Fordi jeg har også brukt samme produkter evigheter. Helt siden jeg gikk i første året på VGs. Og nå går jeg på universitet. Så et par år har jeg brukt de samme produktene og merkene. Så jeg vil ikke tro det er det som er grunnen, men utelukker ikke noen ting altså. Kan fint hende jeg har utviklet et eller annet Anonymkode: 5749f...288
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Hva bruker du av sminke, og hvordan sminker du deg? Det er jo relevant å vite. Anonymkode: 569bb...d64
Gjest Lama_Drama Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Allergi kan utvikles over tid. Har du fått hengende øyelokk? Mange blir svært trøtte av det.
Agathe Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Når du sier du har brukt samme produktene i årevis, mener du da at den spesifikke concealeren/øyenskyggen/eyelineren du brukerer er flere år gamle eller har du kjøpt nye etterhvert? For gammel sminke kan ha mye bakterier og gjøre at du reagerer .
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #7 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva bruker du av sminke, og hvordan sminker du deg? Det er jo relevant å vite. Anonymkode: 569bb...d64 Okei.. jeg bruker egt ikke mye sminke. Jeg bruker Primer fra L’Oréal NYX foundation Mayebeline concealer Fitme hvitt pudder over foundation Bahama mama bronzer på kinnbein og panne highlighter fra wet n wild mascara fra L’Oréal Noen ganger bruker jeg øyenskygge ved spesielle anledninger, og da blir det mye verre. Jeg har palettet mitt fra revolution Anonymkode: 5749f...288
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 Agathe skrev (2 minutter siden): Når du sier du har brukt samme produktene i årevis, mener du da at den spesifikke concealeren/øyenskyggen/eyelineren du brukerer er flere år gamle eller har du kjøpt nye etterhvert? For gammel sminke kan ha mye bakterier og gjøre at du reagerer . Neida, jeg har byttet dem. Vet at sminke også ikke er bra når de har stått over flere år. Jeg har bare vært lojal til de merkene, og kjøpt dem i årevis Anonymkode: 5749f...288 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #9 Skrevet 23. januar 2021 Lama_Drama skrev (6 minutter siden): Allergi kan utvikles over tid. Har du fått hengende øyelokk? Mange blir svært trøtte av det. Jeg har opplevd at øyelokkene mine er de som påvirker hvor trøtt jeg er mest. Så når jeg ikke sminker dem med øyenskygge, så holder det seg bedre. Så det kan godt være en av årsakene. Ikke fan av øyeskygger Anonymkode: 5749f...288
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #10 Skrevet 23. januar 2021 Jeg føler ikke at produktene er problemet. Jeg har jo prøvd andre merker, men det er samme problem med alle. Huden min er ikke så sensitiv. Har ikke kviser, ikke tørr hud eller oljete. Så jeg kan ikke skjønne helt hva det er Anonymkode: 5749f...288
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #11 Skrevet 23. januar 2021 Blir veldig "trøtt" når jeg bruker mascara, noen verre enn andre.. Så jeg sminker ofte huden og øyenbrynene , og bruker krølltang men dropper ofte mascaraen da jeg ikke liker å føle meg trøtt 🙂 Anonymkode: f10dd...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå