Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i en lengre periode (over ett år) slitt med milier på ene side av ansiktet, øverst på kinnet og et par i ytterkant av øyet. Har også et par her og der i ansiktet som ikke er like fremtredende. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre HJEMME for å prøve å bli kvitt de? Har prøvd eksfoliering, både med syrer og korn, men det hjelper ikke. Har brukt pads fra Elixir, Scrub fra Ole Henriksen og BHA fra Paulas Choice uten hell (såklart ikke overbrukt, men byttet litt et par ganger i uken). 

Jeg er klar over at det beste er å gå til hudlege, men det ligger rett og slett ikke i budsjettet mitt slik som ting er nå og synes at flere tusen for å stikke hull på et par kuler er alt for dyrt uansett. Er det noen som har prøvd å bruke nål hjemme for å fjerne de og hvordan gikk det såfall? Hvilken nål? 

Kan legge til at jeg er 24 år og bruker gode produkter tilpasset huden min, så har virkelig tilrettelagt for at de ikke skal være der, men de forsvinner ikke. 

Anonymkode: eeb38...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudlege ja. Hun brukte en slags skalpell.

Anonymkode: 393f4...80f

Skrevet

Jeg gikk til en helt vanlig hudpleier med en milie jeg hadde ved øyet. Hun pirket hull på den og klemte ut. Borte ble den og jeg betalte vel 150 kr....

Skrevet

Jeg får i perioder en del milier, vet ikke hvorfor. Stikker hull på de selv og klemmer de ut. 

Anonymkode: 82b38...08d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får i perioder en del milier, vet ikke hvorfor. Stikker hull på de selv og klemmer de ut. 

Jeg har prøvd å stikke hull på dem, men får det ikke til. Lager du et stort hull? Jeg mistenker at de ligger lenger ned enn jeg tror. Synes det er så ekkelt å stikke hull i ansiktet mitt, så jeg er nok litt for forsiktig. 

Anonymkode: 0fda8...ead

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva bruker du til å stikke med? 

Anonymkode: 821c9...655

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd å stikke hull på dem, men får det ikke til. Lager du et stort hull? Jeg mistenker at de ligger lenger ned enn jeg tror. Synes det er så ekkelt å stikke hull i ansiktet mitt, så jeg er nok litt for forsiktig. 

Anonymkode: 0fda8...ead

Ja det er ikke lett og man må være forsiktig. Jeg bruker sikkerhetsnål og må stikke litt dypt ja. Milien er jo også en hard klump, og klemmes ikke ut på samme måte som kvise. Så det er litt tricky, men jeg synes sånt er litt gøy🙈

Gjest lillemy36
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 9.31):

Jeg også. De er kjempe harde!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...