Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så dum, begynte å grine kjempe mye fordi jeg ikke får sett hun jeg liker til de åpner opp igjen. De har stengt butikken jeg jobber i, inntil videre. Ble så utrolig lei meg pga henne, at jeg ikke får se hun. Er som jeg savner hun når vi ikke er sammen og jeg får være rundt henne.. hun vet ikke at jeg liker henne, har ikke fortalt henne det.. likevel tærer det så sykt på meg, fordi jeg liker hun så innmari.

fatta ikke at jeg likte hun så mye, men i dag må jeg vel ha innsett det? Er jeg forelsket?

Anonymkode: c6b64...075

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er du forelsket, gutt. 

Hvis du kjenner henne, er det bare ta kontakt og spørre henne "ut" på kaffe eller noe. Ikke begynn å si at du er forelsket, være 100% tilgjengelig,  sende masse meldinger og klenge. Det hjelper 0, med mindre hun er forelsket i deg også. Men å be henne ut, viser mot. 

Å sende en enkel melding om at du synes hun er smashing, si du skal noe og be henne med er helt legit. Men aller best å ringe og si at hun er den fin. Si at du ønsker at hun blir med hit eller dit. Vær kortfattet ikke heng i tlf heller. 

Anonymkode: b7cb4...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...