Gå til innhold

Noen som har jobbet eller som jobber som pedagogisk leder på disp her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet som ped leder på disp, (annen høyere relatert utdannelse) i mange år, hjulpet til i trange tider og mottatt mindre lønn, Nå er  loven endret , man må ha spesefikk utdannelse til slike stillinger.Har mange års erfaring som ped leder, kunnskap jeg ikke får brukt, i tillegg så mangler jeg erfaring fra det jeg utdannet meg til.

Skulle gjerne blitt informert på forhånd, ung når jeg startet. Noen i tilsvarende situasjon, hvordan løste dere dette? ikke ny b på meg, har forpliktelser.

Anonymkode: 0f1ca...eaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hansehan skrev (2 minutter siden):

Du har to muligheter hvis du vil jobbe som pedagogisk leder:

1) fortsette å jobbe på disp.

2) ta en master i barnehagepedagogikk eller en ettårig videreutdanning: https://www.udir.no/regelverkstolkninger/barnehage/bemanning/Utdanninger-som-kvalifiserer-til-stilling-som-pedagogisk-leder-i-barnehagen/

Er utdannet sosionom, så da er døren låst. Årsvis med kunnskap jeg ikke får brukt, var jobber jeg fikk /( 2 steder ) og nå arbeidssøkende, det burde være andre rettigheter for oss, skjønner ikke at det er lov.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er utdannet sosionom, så da er døren låst. Årsvis med kunnskap jeg ikke får brukt, var jobber jeg fikk /( 2 steder ) og nå arbeidssøkende, det burde være andre rettigheter for oss, skjønner ikke at det er lov.

Så hvis noen der ute har vært i tilsvarende situasjon, gi en lyd-er sikker på at vi har NOE rettigheter.

Skrevet

Tror du kan ta småbarnspedagogikk (30 stp) bare. Hør med kommunen.

Anonymkode: fb08f...a07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...