knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Nå får dere høre på Erna og co med å ikke reis på hytta, og har dere allerede dratt så kom dere ned igjen fort som fy. Dere hører på alt annet fra regjeringen så da får dere faen holde dette også, Erna forbyr å dra på hytta! https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OQEjOl/erna-solberg-ikke-reis-paa-hytta?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 8
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Jeg tror dere overlevere å ikke dra på hytta. 4
Sermina Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 (endret) Det er ikke et forbud ennå, bare en anbefaling. Jeg ville vært mer bekymret for alle de som beveger seg over grensa, enn hyttefolket. Endret 23. januar 2021 av Sermina 17
Gjest Emet Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Mange som vil reise på trass nå sikkert 😄 "Jeg kan gjøre som jeg vil! Dette er et fritt land" Og så glemmer de hvorfor tiltakene og anbefalingene er der....
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (1 minutt siden): og har dere allerede dratt så kom dere ned igjen fort som fy. Hva, skal de reise fram og tilbake, innom plasser og fylle bensin/kjøpe mat osv, framfor å holde seg der hvis de allerede har reist? Skjønner ikke hva det skal hjelpe for?
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (2 minutter siden): Jeg tror dere overlevere å ikke dra på hytta. Ja såklart overlever de, de har det jo så fint i Oslo har jeg hørt, så de bør ikke dra på hytta 👍 har hytte og hus i ett jeg 👍
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2021 Sermina skrev (1 minutt siden): Det er ikke et forbud ennå, bare en anbefaling. Jeg ville vært mer bekymret for alle de som beveger seg over grensa, enn hyttefolket. Hold nå faen smitten i Oslo og ikke dra den hit den ikke er. Er ikke påbudt og ta vaksinen heller, men det blir satt et press for at det skal skje, hold faen dugnaden som det bables om. Ikke dra på hytta, det er ikke viktig! 4
Salmonella Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 Lurer på om Bent Høie har reist fra hytta idag. Aner ikke hvor han bor eller hvor hytta hans er.. 4
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2021 skruttveig skrev (2 minutter siden): Hva, skal de reise fram og tilbake, innom plasser og fylle bensin/kjøpe mat osv, framfor å holde seg der hvis de allerede har reist? Skjønner ikke hva det skal hjelpe for? Ned må de uansett, så jo lenger de er i bygda jo mer skade gjør de... De klarer fint å kjøre tur retur uten stopp, eller vent litt, nei kanskje ikke, for alle i Oslo kjører elbil...... 4
2ro Skrevet 23. januar 2021 #10 Skrevet 23. januar 2021 Hihi. Det er første gangen du har vært for tiltak, eller? Men nei, tror ikke vi drar på hytta i dag. 2
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2021 Emet skrev (4 minutter siden): Mange som vil reise på trass nå sikkert 😄 "Jeg kan gjøre som jeg vil! Dette er et fritt land" Og så glemmer de hvorfor tiltakene og anbefalingene er der.... Nettopp, men å presse oss som ikke vil ta vaksinen gjør de. 1
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2021 skruttveig skrev (5 minutter siden): Hva, skal de reise fram og tilbake, innom plasser og fylle bensin/kjøpe mat osv, framfor å holde seg der hvis de allerede har reist? Skjønner ikke hva det skal hjelpe for? Mat kan de kjøpe i oslo 1
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2021 Salmonella skrev (2 minutter siden): Lurer på om Bent Høie har reist fra hytta idag. Aner ikke hvor han bor eller hvor hytta hans er.. De folka gir faen dessverre. Håper de som ser han tar bilder av han og sender til vg 1
Okapi Skrevet 23. januar 2021 #14 Skrevet 23. januar 2021 Hvordan blir du smittet av folk som sitter på egen hytte? Har du tenkt deg på besøk til dem? 20
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2021 2ro skrev (1 minutt siden): Hihi. Det er første gangen du har vært for tiltak, eller? Men nei, tror ikke vi drar på hytta i dag. Ja, det stemmer, nei forresten, var det i påska i fjor også 👍👍 Bra 👍 1
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #16 Skrevet 23. januar 2021 freesummer skrev (3 minutter siden): Erna ser ganske ondskapsfull ut på dette bildet. "Ikke reis på hytta", "ikke ta tbanen til skog og frisk luft", "ikke tren på treningssenter", "unngå kjøpesentere", "Ikke ha besøk hjemme". Vi har skjønt det nå: Ikke kjør bil pga forurensning men ta heller ikke kollektivt. Ikke stimle sammen i byene men dra heller ikke på hytta, Det eneste som er mulig er å samles å ha sosial kontakt men det skal altså også regnes som et lovbrudd. Det eneste som er godkjent og tillatt nå er tydeligvis å sitte hjemme i sin egen stue og ikke komme ut før 2022. For dere byfolk så får dere holde dere inne og få matkasse på døra, slik er det å bo i by. Men dog enig i at Erna ser ondskapsfull ut, det har ho gjort lenge
Lærke Skrevet 23. januar 2021 #17 Skrevet 23. januar 2021 Salmonella skrev (6 minutter siden): Lurer på om Bent Høie har reist fra hytta idag. Aner ikke hvor han bor eller hvor hytta hans er.. Han er hjemme i Stavanger 3
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #18 Skrevet 23. januar 2021 Okapi skrev (3 minutter siden): Hvordan blir du smittet av folk som sitter på egen hytte? Har du tenkt deg på besøk til dem? De er innom lokale matbutikker blandt annet og soser rundt... 4
Gamle Smukka Skrevet 23. januar 2021 #19 Skrevet 23. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (9 minutter siden): Hold nå faen smitten i Oslo og ikke dra den hit den ikke er. Er ikke påbudt og ta vaksinen heller, men det blir satt et press for at det skal skje, hold faen dugnaden som det bables om. Ikke dra på hytta, det er ikke viktig! Jada, vi forstår at du svært gjerne vil dra i gang en opphisset ny hyttedebatt. 1
knulleGuden666 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #20 Skrevet 23. januar 2021 Gamle Smukka skrev (Akkurat nå): Jada, vi forstår at du svært gjerne vil dra i gang en opphisset ny hyttedebatt. Nei, jeg vil høre på Erna 👍
Anbefalte innlegg