AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Jeg fikk det for meg for en tid tilbake at jeg ville kontakte en gammel venn for å si takk og unnskyld. Dette er et gammelt vennskap som ikke endte i noe drama, bare at livet skjedde og vi mistet kontakten. Bare legge til der at unnskyld delen ville vært pga at jeg slet psykisk på den tiden og sikkert ikke var kjempe god å ha med å gjøre alltid. Vedkommende er ikke å finne på some, og jeg kjenner jeg får litt angst av å skulle sende en sms feks. Hadde tenkt å sende pr post, også fordi jeg ønsker å bare få sagt det med no strings attached. Per post så får du ikke den samme "herregud skal jeg svare på dette?" dilemmaet. Med andre ord, jeg krever ingenting tilbake. Det er heller ikke et desperat "frierbrev" eller stalker tendens, er bare at jeg aldri fikk sagt takk for at vedkommende var der for meg når jeg trengte det som mest. Personen gjorde virkelig en forskjell i livet mitt. Men, så begynte hodet å surre og jeg kom frem til at nei, dette er dumt. Kleint. Sært. Dumt. Derfor måttw jeg spørre her, er det kjempe dumt eller er det greit? Noen hadde sikkert satt pris på det, men så er det andre som hadde gitt blanke. Og det er greit, men ja... Er redd for å gjøre noe dumt selv om jeg ikke krever noe tilbake. Ikke taper jeg noe på det heller, men den usikkerheten rundt denne "feberfantasien" min gjør meg sprø. Anonymkode: 4508c...8d7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Bare send! Gjør det kort og greit og hyggelig 😊 "hei! Kom til å tenke på deg her om dagen da jeg.... Det var jo du så god på! Så ville bare si hei, og takk for at du var en god venn når jeg trengte det! Husker du.... (morsom episode). Håper du har det bra! Hilsen fra" Bare som et eksempel 🙃 Anonymkode: 53827...0ea 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare send! Gjør det kort og greit og hyggelig 😊 "hei! Kom til å tenke på deg her om dagen da jeg.... Det var jo du så god på! Så ville bare si hei, og takk for at du var en god venn når jeg trengte det! Husker du.... (morsom episode). Håper du har det bra! Hilsen fra" Bare som et eksempel 🙃 Anonymkode: 53827...0ea Takk for positivt svar. Jeg må nok legge tanken fra meg, da jeg absolutt ikke finner noen adresse eller noe. Synd, men sånn er det. Anonymkode: 4508c...8d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå