Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Abbonnerer du på noe dameblad? Eller kjøper du noe fast? Og hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-og da mener jeg dameblad som omhandler mote, sminke og den typen ting.....

Skrevet

Abbonerer på Det Nye!! :smile:

Veldig fornøyd!

20år....

Skrevet

Jeg lurte litt på Det Nye, men jeg tror jeg er for gammel........

Var litt for at datteren min på nesten tolv skulle få lese det etter meg, da........

Takk for svar! :)

Noen andre?

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er da, men jeg mener jeg har lest at de satser på en målgruppe mellom 18 og 35...

Er et blad med mange aktuelle og gode artikkler, og ikke noe slankehysteri, moter fra både billige og dyre leverandører, og mange gode sminketips..

Jeg synes ihvertfall det er det minst "fjortisprega" og beste bladet i klassen sin...

-uten at det blir for "husmoraktig" :kgblunk:

Skrevet

Lurte på Det Nye selv jeg.

Kjøpte et nummer i sommer for å lese, og jo, jeg syntes det var ganke mye bra stoff, men jeg er sånn at jeg blar stort sett litt for fort over alle disse sidene med bilder av klær jeg da, så det tok ikke all verdens tid å lese det da...

Men jeg vurderer det nå. Følger med på denne tråden om det kommer opp noen andre gode forslag jeg :)

Skrevet

Jeg synes også Det Nye er det beste i den klassen, og jeg er 33. De andre bladene (Woman, Cosmopolitan &co) blir FOR fjasete: Elle er OK, men mye resirkulert stoff i dårlige oversettelser, men siden du har tenkt å la datteren arve bladene etter deg, ville jeg gått for Det Nye.

Skrevet

Jeg er 31......

Kanskje det blir Det Nye allikevel da, det var egentlig det jeg hadde tenkt......

Skrevet

Elle for mote og Woman for "tankelløst" og underholdende lesestoff.

Er i slutten av tyve årene, og synes Det Nye er temmelig(....kremt...kommer til å provosere noen nå men... sorry...) harry (men abonerte på det da jeg var 16 til 20)

Skrevet

Jeg har abbonert på det nye i flere år, men har nå gått over til woman:)

Skrevet

Jeg har kjøpt Det Nye omtrent hver måned i flere år, og tenker på å begynne å abonnere, i og med at det blir billigere.

Skrevet

Jeg ab. på KK. Synes det er bedre enn Det Nye. KK går litt mer i dybden

Også kjøper jeg av og til Mag, og har vurdert å ab på det. :sjenert:

Jeg er 25 år.

Du kan jo kjøpe flere blader over tid, og finne ut hva du/dere liker best i lengden. :)

Skrevet

Jeg abonerer på både KK og Det Nye. Jeg liker best Det nye for repotasjer og KK for moter og patt.

Men der står mye merkelig i disse bladene, så jeg vet ikke om jeg synes det passer for en 12 åring. Min niese er 12 og hun er i alle fall ikke moden nok til å få så mye ut av disse bladene.... Men dette finner jo du fort ut av selv, som kjenner din datter best.

Skrevet

Jeg er 22 år og abononerer på Det Nye og Makeup og Hår(av Det Nye). Har også tenkt på begynne med Shape-Up bladet.

Dette er egentlig de eneste bladenen jeg leser. Det Nye og Makeup og hår har jeg abonert på lenge og er kjempe fornøyd. I og med at jeg kjøper de uansett hver mnd så sparer jeg jo en del penger+at jeg får GAVE!

Jeg ELSKER Makeup og Hår fordi jeg er intressert i emne,men for mange kan det nok bli litt for ensformig-og da er Det Nye bedre. De skriver en del om sminke, skjønnhet og mote+at de har intressante artikler om for eks jobb, sex osv....

Jeg har også i det siste blitt fast leser av Shape Up-bladet. De skriver mye om kosthold, trening- og helse generelt,så jeg finner masse tips og inspirasjon i det bladet. I tillegg har de endel om sminke og sånt. De har også mange bra artikler og faste spalter.

Jeg kjøper også IFORM bladet av og til(vet ikke om det er typisk jenteblad da..),men jeg finner en del intressant der om kosthold og trening. Mange intressante temaer og jeg lærer mye!

KK leser jeg hver gang jeg er innom biblioteket her i byen. For meg blir det kanskje litt for "voksent",men jeg finner en del intressant å lese...

Skrevet

Blir 32 og abbonnerer på Hår&Makeup og Det Nye.

Gjest Piglet i.i.
Skrevet

Jeg synes ikke noen av de norske bladene er spesielt bra, og Det Nye er nærmest skremmende dårlig (stygg lay out, "gammel" mote, dårlige artikler etc.). Henne er det beste, men det har nok en ganske moden målgruppe, og er ikke noe for en tolv åring, tror jeg.

Jeg leser fast den britiske utagvene av Elle og den britiske eller den amerikanske utgaven av InStyle. Masse lesestoff, bra mote og skjønnhet, spennende artikler om livsstil, relasjoner, helser m.m.

Jeg er 25.

Piglet

Skrevet

Jeg er 20 (snart) og kjøper jevnlig Mag og Det Nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...