Gå til innhold

Hva søren skal jeg kalle dette ? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har hvert samboere i 7 år , men i di siste 3 årene så har han blitt helt rar. 

Han endrer seg totalt plutselig , kan gå fra noen få timer fra og være så snill, kjælen, god og alt det der til plutselig ta en helomvending og bare bli frekk, sur , forbanna og spydig!!! Hadde det sååå fint i går , men så gikk det skeis med barnepass og vi måtte hente h*n igjen og da var det liksom heeelt greit , han forsto at det ikke gikk og alt var så flott. Så kommenterte jeg i dag at det var synd det ikke gikk så vi fikk alenetid , men da kom spydigheten plutselig frem : Ja di tør jo ikke! Di skulle bare stått i det osv . Vi får heller vente til familien min kan til etter korona for dem tør!!! Og finnes utrolig mer ting der han plutselig går fra og være verdens beste til den frekke dritten på 1-2-3 😒

Hva  skal jeg kalle det greiene der for noe , når han holder på sånn😣 

Bare  overreagerer jeg ??? 

Anonymkode: e8daf...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

frekk, sur , forbanna og spydig!!!

Du kan kalle det det ^^

Ikke gidd å bli en av de damene som kaller alt for psykopati. 

Anonymkode: 5646c...ee9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare  overreagerer jeg ??? 

Jeg vet ikke. Du skrev ikke noe om det. 

Hvordan reagerer du? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer mest på hva slags unge det er snakk om, siden folk ikke tør passe ham/henne? Vet godt at unger kan være slitsomme og krevende, sånn at andre ikke orker dem, men når folk ikke tør passe dem, da må det jo være ganske ekstremt, eller ..?

Skrevet

Han hadde sikkert tenkt på det siden i går, og så ble han bare surere og surere til det sprakk.

Hva du skal kalle det? Sur? Sint? Skiftende humør? Tror ikke legen har noe spesielt navn på det som du kan få medisiner for. Men om sinnet går ut over deg og barna, så er der jo sinnemestringskurs.

Anonymkode: 692c8...98a

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammelt er barnet deres? 

Skrevet

Det betyr at han må skjerpe oppførselen sin! Han er pappa og må tenke på hvordan det han gjør påvirker barnet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hva som skjedde i eksempelet ditt. Kan du forklare det litt tydeligere? Barnepasserne turte ikke? Turte ikke hva da?

Anonymkode: f51f4...591

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønte ikke helt hva som skjedde i eksempelet ditt. Kan du forklare det litt tydeligere? Barnepasserne turte ikke? Turte ikke hva da?

Anonymkode: f51f4...591

Jeg skjønte heller ikke eksempelet. 

Hvis noen ikke torde å passe barnet deres, så er han vel ikke frekk om han sier at "vi får vente til etter korona, for foreldrene mine tør"? Hvis det stemmer, så har han jo bare påpekt et fakta? 

Anonymkode: 695a9...42e

• Liker 2
Skrevet

De skulle bare stått i hva da selv?

Anonymkode: a1471...7f8

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂😂😂 hjelpes. Tor ikke hva da?

Anonymkode: 1b9c7...b6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vet ikke. Du skrev ikke noe om det. 

Hvordan reagerer du? 

Så morsom du. Fremkommer ikke av hovedinnlegget i det hele tatt at ts synes denne oppførselen er frustrerende og lei 🙄

Anonymkode: 589be...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...