AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Har vært sammen med kjæresten min en stund og er samboere nå. Helt siden vi ble sammen, har det vært mye problemer fordi han har løyet om mye, blant annet at han har pratet og besøkt/hatt besøk av exen bak ryggen min. uansett, da vi ble sammen hadde han en vibrator som han ville bruke på meg. Jeg spurte hvor den kom fra om den var brukt på noen andre. Han sa at han fikk den da han kjøpte et annet sexleketøy og at den aldri var brukt på noen. jeg fikk den av han og den har vært brukt flere ganger i uken alene og under sex i ca 8 mnd. Igår ble jeg litt mistenksom og spurte pånytt om denne var exen sin vibrator. Da innrømte han det og den er over 4 år gammel. Jeg føler meg utrolig ekkel og helt jævlig med meg selv. Han mener også at jeg overreagerer siden jeg reagerte såpass sterkt. Hun var forresten utro mot han og han har fortalt selv at før vi møttes knulla han alle han kunne og ikke har sjekket seg for kjønnsykdommer før... skal sjekke meg asap selv. uansett.. hva ville dere gjort i denne situasjonen? Ligger mye bak det at jeg tok det så dårlig forresten. Anonymkode: 38bfc...0e3 5
Nicathv Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Jeg ville umiddelbart ha dumpa ham. Ikke bare fordi han brukte eksens vibrator på deg, men holdningen hans og alt det andre du forteller viser tydelig at han her er det ikke noe vits i å beholde. 31
Ginny Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 En mann som får deg til å føle deg ekkel og jævlig er ikke noe å spare på. Når han i tillegg er en løgner som ikke virker å være over eksen sin, så hadde jeg takket pent nei og gått videre med livet mitt uten ham. Du fortjener bedre, TS! Og få deg sjekket for kjønnssykdommer. 15
Prøver18 Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har vært sammen med kjæresten min en stund og er samboere nå. Helt siden vi ble sammen, har det vært mye problemer fordi han har løyet om mye, blant annet at han har pratet og besøkt/hatt besøk av exen bak ryggen min. uansett, da vi ble sammen hadde han en vibrator som han ville bruke på meg. Jeg spurte hvor den kom fra om den var brukt på noen andre. Han sa at han fikk den da han kjøpte et annet sexleketøy og at den aldri var brukt på noen. jeg fikk den av han og den har vært brukt flere ganger i uken alene og under sex i ca 8 mnd. Igår ble jeg litt mistenksom og spurte pånytt om denne var exen sin vibrator. Da innrømte han det og den er over 4 år gammel. Jeg føler meg utrolig ekkel og helt jævlig med meg selv. Han mener også at jeg overreagerer siden jeg reagerte såpass sterkt. Hun var forresten utro mot han og han har fortalt selv at før vi møttes knulla han alle han kunne og ikke har sjekket seg for kjønnsykdommer før... skal sjekke meg asap selv. uansett.. hva ville dere gjort i denne situasjonen? Ligger mye bak det at jeg tok det så dårlig forresten. Anonymkode: 38bfc...0e3 Han er ikke moden for et forhold. 6
Anonymou Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har vært sammen med kjæresten min en stund og er samboere nå. Helt siden vi ble sammen, har det vært mye problemer fordi han har løyet om mye, blant annet at han har pratet og besøkt/hatt besøk av exen bak ryggen min. uansett, da vi ble sammen hadde han en vibrator som han ville bruke på meg. Jeg spurte hvor den kom fra om den var brukt på noen andre. Han sa at han fikk den da han kjøpte et annet sexleketøy og at den aldri var brukt på noen. jeg fikk den av han og den har vært brukt flere ganger i uken alene og under sex i ca 8 mnd. Igår ble jeg litt mistenksom og spurte pånytt om denne var exen sin vibrator. Da innrømte han det og den er over 4 år gammel. Jeg føler meg utrolig ekkel og helt jævlig med meg selv. Han mener også at jeg overreagerer siden jeg reagerte såpass sterkt. Hun var forresten utro mot han og han har fortalt selv at før vi møttes knulla han alle han kunne og ikke har sjekket seg for kjønnsykdommer før... skal sjekke meg asap selv. uansett.. hva ville dere gjort i denne situasjonen? Ligger mye bak det at jeg tok det så dårlig forresten. Anonymkode: 38bfc...0e3 Ville tatt en helhetssjekk om han har ligget uten kondom, også hadde jeg dumpet idioten. Makan til oppførsel. Virker litt som om han blir tent av at du bruker eksen sine saker. 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært sammen med kjæresten min en stund og er samboere nå. Helt siden vi ble sammen, har det vært mye problemer fordi han har løyet om mye, blant annet at han har pratet og besøkt/hatt besøk av exen bak ryggen min. uansett, da vi ble sammen hadde han en vibrator som han ville bruke på meg. Jeg spurte hvor den kom fra om den var brukt på noen andre. Han sa at han fikk den da han kjøpte et annet sexleketøy og at den aldri var brukt på noen. jeg fikk den av han og den har vært brukt flere ganger i uken alene og under sex i ca 8 mnd. Igår ble jeg litt mistenksom og spurte pånytt om denne var exen sin vibrator. Da innrømte han det og den er over 4 år gammel. Jeg føler meg utrolig ekkel og helt jævlig med meg selv. Han mener også at jeg overreagerer siden jeg reagerte såpass sterkt. Hun var forresten utro mot han og han har fortalt selv at før vi møttes knulla han alle han kunne og ikke har sjekket seg for kjønnsykdommer før... skal sjekke meg asap selv. uansett.. hva ville dere gjort i denne situasjonen? Ligger mye bak det at jeg tok det så dårlig forresten. Anonymkode: 38bfc...0e3 Æsj, han hadde jeg dumpa uansett hva. Hadde aldri sett for meg et liv eller unger med en sånn fyr. Tenk alt annet han lyver om. Vet du sikkert at det ble slutt fordi kun hun var utro? Anonymkode: f8a5a...c97 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #7 Skrevet 23. januar 2021 Anonymou skrev (50 minutter siden): Ville tatt en helhetssjekk om han har ligget uten kondom, også hadde jeg dumpet idioten. Makan til oppførsel. Virker litt som om han blir tent av at du bruker eksen sine saker. Spurte han om han ble tent av det og det var derfor han aldri sa noe, han fyrte seg og syntes det var dårlig av meg å tro noe sånt om han. Han sier at han ikke husket at det var hennes og ikke har tenkt over det, til TROSS for at jeg har spurt om dette flere ganger. Var absolutt ikke interessert i å bruke sexleketøyet til exen hans Anonymkode: 38bfc...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Æsj, han hadde jeg dumpa uansett hva. Hadde aldri sett for meg et liv eller unger med en sånn fyr. Tenk alt annet han lyver om. Vet du sikkert at det ble slutt fordi kun hun var utro? Anonymkode: f8a5a...c97 Helt ærlig så vet jeg ikke. Han lyver om mye og alle historer han har fortalt om forholdet demmes har hun vært syndebukken Anonymkode: 38bfc...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #9 Skrevet 23. januar 2021 Ginny skrev (1 time siden): En mann som får deg til å føle deg ekkel og jævlig er ikke noe å spare på. Når han i tillegg er en løgner som ikke virker å være over eksen sin, så hadde jeg takket pent nei og gått videre med livet mitt uten ham. Du fortjener bedre, TS! Og få deg sjekket for kjønnssykdommer. Har prøvd å forlate i over 3 måneder, men var vanskeligere enn jeg trodde... Anonymkode: 38bfc...0e3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #10 Skrevet 23. januar 2021 Vil gjerne ha flere innspill. Hjalp litt å høre at jeg ikke overreagerer og er gal likevel. Anonymkode: 38bfc...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #12 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig så vet jeg ikke. Han lyver om mye og alle historer han har fortalt om forholdet demmes har hun vært syndebukken Anonymkode: 38bfc...0e3 Nei, du. Dette her høres slitsomt ut. Orker ikke folk som lyver i hytt og gevær. Kom deg unna❤ Anonymkode: 8ba6f...b6c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #13 Skrevet 23. januar 2021 Jeg tenker at dette er den type opplevelser du får, når du velger å satse på en mann som allerede fra starten av har vist seg som en løgnaktig og upålitelig fyr. Du har blitt advart for lengst, det er ditt valg om du vil ta til takke med en sånn mann, eller skaffe deg en høyere standard. Anonymkode: 80838...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #14 Skrevet 23. januar 2021 Det går ikke an å være sammen med en som lyger og lyger. Sitat Hadde du blitt sammen med han, om du hadde visst om løgnene på forhånd? Du overreagerer ikke. Du underreagerer. Når du slår opp med han, ikke kom med argumenter. Ikke diskuter. Han kommer til å ha en million argumenter og angrep tilbake! Fortell venner og familie at du skal slå opp, så er det vanskeligere å utsette det Anonymkode: 6e823...8c8 2
~ m a u d e ~ Skrevet 23. januar 2021 #15 Skrevet 23. januar 2021 I mine øyne er dette voldtekt/seksuelt svik, på linje med å lyve om prevensjon. Dette er dessverre lov per i dag, så det er ikke mye å få gjort med. Jeg hadde vært over alle hauger. Ser du prøver å forlate han uten å klare det... Hvem man er sammen med og ikke sammen med, sier litt om selvrespekten. Det å være sammen med en sånn fyr, som lyver og svikter, er selvskading, og tyder på forakt mot deg selv. Det som ofte kan hjelpe er å overføre til andre mennesker, hva ville du følt hvis noen du var glad i, var sammen med en sånn slask? Hva ville du gjort hvis du hadde mulighet til å redde en venninne eller søster fra en slik slask? Og hvorfor ville du reddet disse fra en slask, men blir værende hos en slask selv? Vær din egen søster, vær din egen venninne, redd deg selv fra dette forholdet. Du bør aldri behandle deg selv dårligere enn du ville behandlet en søster eller en venninne. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #16 Skrevet 23. januar 2021 Mannen min mente også at jeg skulle bruke vibratoren til eksen hans kort tid etter vi ble sammen. Det var han som hadde kjøpt den, og hun ville ikke ha den da det ble slutt, så det var for galt om den ikke ble brukt mente han. 🙄 Tror ikke han la noe mer i det enn det han sa, han bare skjønte ikke at det kunne tenkes at jeg hadde noe problem med det. Men han var ærlig om at det var eksen sin, og han godtok det uten problemer da jeg sa det var uaktuelt. Ellers hadde det ikke blitt noe mer mellom oss. (Han kjøpte for øvrig en ny til meg i stedet.) Anonymkode: 2bb40...316 1
Mona123 Skrevet 23. januar 2021 #17 Skrevet 23. januar 2021 Æsj hvorfor får sånne menn med slike holdninger damer. Du fortjener så mye bedre!! 1
PM75 Skrevet 23. januar 2021 #18 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spurte han om han ble tent av det og det var derfor han aldri sa noe, han fyrte seg og syntes det var dårlig av meg å tro noe sånt om han. Han sier at han ikke husket at det var hennes og ikke har tenkt over det, til TROSS for at jeg har spurt om dette flere ganger. Var absolutt ikke interessert i å bruke sexleketøyet til exen hans Anonymkode: 38bfc...0e3 Husket ikke?? Den var tynn.. såfremt han ikke kjøper vibratorer ofte og har de liggende rundt omkring i huset 😉 Så klart han ble sint - han ble jo tatt i løgn...! 1
Gjest Lama_Drama Skrevet 23. januar 2021 #19 Skrevet 23. januar 2021 Dump. Umoden drittunge som trenger noen år alene.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #20 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt ærlig så vet jeg ikke. Han lyver om mye og alle historer han har fortalt om forholdet demmes har hun vært syndebukken Anonymkode: 38bfc...0e3 Med tanke på hans nåværende situasjon med deg så har han mest sannsynlig vært slik med henne. Anonymkode: f8a5a...c97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå