Gå til innhold

Sexy fantasier som ikke var så sexy likevel når du fikk prøvd det ut? 🤭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine: 

Sex på toalett på tog. Vond do-lukt, alt for trangt, folk som trasket forbi utenfor gjorde det vanskelig å slappe av nok til at det faktisk ble digg. Bare stressende. 

Sex i vatn (ute på sommeren) Hadde gledet meg til dette og JEG koste meg, men partner klaget over at han frøs så det ødela på en måte alt. Jeg frøs overhodet ikke og var kåt, men vi avbrøt for jeg orket ikke klaginga og han pilte opp til håndkleet og sto å hakket tenner. Ikke sexy.... 

Flere? 😄

Anonymkode: 99959...9b2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ung alder drakk vi mye og pulte hverandre så lenge vi klarte å stå... bak et festhus skulle jeg ta ei bakfra, og når man er litt i brisen holder man jo på litt lengre en vanlig... det snødde litt, så når vi var ferdige å skulle dra oppover klærne har de blitt fylt med snø. Det ble mye latter av det da, og vi gjorde ikke den samme tabben engang til😅

• Liker 3
Skrevet

Vi fant et koselig skogholt, men maur på krigsstien utover nakne lår, var ikke akkurat det jeg så for meg. 

• Liker 8
Skrevet

Sjokoladesaus og krem, klissete og overraskende kaldt

Anonymkode: b7834...a83

• Liker 7
Skrevet

Analsex som endte med masse bæsj i senga 😂😂

Anonymkode: 7ab45...f94

• Liker 9
Skrevet

Trekant.

Anonymkode: a892b...0d7

• Liker 6
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

I ung alder drakk vi mye og pulte hverandre så lenge vi klarte å stå... bak et festhus skulle jeg ta ei bakfra, og når man er litt i brisen holder man jo på litt lengre en vanlig... det snødde litt, så når vi var ferdige å skulle dra oppover klærne har de blitt fylt med snø. Det ble mye latter av det da, og vi gjorde ikke den samme tabben engang til😅

Hadde trodd den ble avsluttet annerledes. Mer som at når vi var ferdige og dro opp buksa, så skinte vårsola. Litt sånn ut av hiet humor. God helg Bamsebrakar.

Anonymkode: a48b4...ca5

• Liker 4
Skrevet

Wet sex. Bare gris og kjipt med vått hår og masse søl og helvete

Anonymkode: b5418...e39

• Liker 3
Skrevet

De fleste "ukomfortable" steder egentlig. Senga er kanskje ikke så spennende, men utrolig mye mer behagelig.

Anonymkode: 92066...56e

• Liker 15
Skrevet

Utendørs (stress, ei venninne fikk faktisk flått på tissen :P )

I vann (søler til hele badet innendørs, er VONDT med penetrering når det er vått av vann) 

Analsex (føler jeg må på do to dager etterpå konstant, søl).

Deepthroat (klarte faktisk venne bort refleksen, men kroppen tolker likevel at man må kaste opp = kvalm resten av natta). 

Anonymkode: 4fb0e...a9c

• Liker 4
Skrevet

Har prøvd det meste, men det forblir ofte med den ene gangen - det beste er og blir i senga. Annet er digg å fantasere om, men ikke særlig digg å utføre

Anonymkode: 9444e...eb6

Skrevet

I dusjen. Trangt, kronglete og upraktisk. Og jeg liker ikke vann i ansiktet når jeg ikke har 100 % kontroll selv. 

Utendørs, på skogstur. Maur og barnåler i rumpa (og i undertøyet) er ikke sexy. 

Anonymkode: 9eb9a...fbe

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde trodd den ble avsluttet annerledes. Mer som at når vi var ferdige og dro opp buksa, så skinte vårsola. Litt sånn ut av hiet humor. God helg Bamsebrakar.

Anonymkode: a48b4...ca5

Haha, det har blitt litt sånn humor han "Pekka fra Finland" det... Det er iallefall oppskrytt å pule i fylla, ikke alltid man husket hvem man jokka.. ble full etterforskning av det på søndagan... God helg tilbake!

• Liker 2
Skrevet

Sex i skogen...

Da jeg var ung og jomfru drømte jeg alltid om misjonærstillingen. Jada, det er godt, men ikke som forventa.. 

Skrevet

Sex med sjefen på bakrommet på utestedet hvor jeg jobbet. Hadde drømt om han leenge, han virket så dominant og digg. Men da jeg endelig klarte å få ham med på det (etter mye flørting på sms osv) var han skikkelig usikker, og kom etter kanskje 20 sekunder🙈

Anonymkode: 6930d...a5f

• Liker 2
Skrevet

Gruppesex. Jeg tente på to av deltakerne, men ikke på de to andre. 

Anonymkode: 74f98...da2

• Liker 2
Skrevet

Sex i badestampen, alene på øde øy med sommerhimmel over oss og bølgeskvulp i bakgrunnen.

Realitet: etter en stund var det vondt å bli penetrert fordi min egen fuktighet var byttet ut med saltvann. Beinkulen man har i overgang mellom rygg og nakke dunket mot kanten av stampen i takt med støtene. Tilslutt måtte vi bare avslutte uten å komme i mål, Jeg hadde vondt i nakken, og underlivet brukte tre dager på å komme i balanse igjen. 🙄

Anonymkode: 9b6fa...a80

• Liker 5
Skrevet

i badekaret.  Vi fant aldri en stilling som var komfortabel for begge, så vi sto opp av badekaret, tørket oss og gikk til sengs...

Anonymkode: ca830...b2a

Skrevet

Trekant med to kolleger. Det er rett og slett en person for mye. Blir bare kål eller en som blir mer passiv/utenfor

Anonymkode: 7ab45...f94

• Liker 3
Skrevet

Tanken på å få ris av min forhenværende kjære var noe som tente meg i lang tid. Dog skulle det vise seg at det ikke var det minste opphissende i praksis, det var bare vondt. :P 

Anonymkode: 9cd49...70d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...