AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Hvordan ble det oppdaget? Lenge etterpå? Ble du tilgitt? Trodde du det var stor sammsynlighet for å bli oppdaget? Fortalte du det til noen? Anonymkode: 1e6d0...385
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Holdte på og bli oppdaget.. Men det var ei dame som var gift som jeg holdte på med. Jeg var på besøk hos dem, og hun skulle absolutt gi meg en blowjob i stuen mens han var på kjøkkenet. Hørte et knirk ifra gulvet da mannen skulle røyse seg fra kjøkkenstolen på kjøkkenet, akkuratt da han åpnet døra så klarte jeg og springe og sette meg ned i stolen før han kom inn. Var på nære vippen. Var mye våte flekker på buksa pågrunn av at hun siklet så mye da hun sugde, så måtte bli sittende en god stund.. close call.. Anonymkode: 3f259...d38
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Jeg ble oppdaget, men var ferdig med forholdet for lenge siden. Vi hadde ikke hatt sex på flere år, hadde flyttet fra hverandre og jeg hadde sagt flere ganger at det var over fra min side. Gikk inn i et nytt forhold og exen som ikke var enig i at han var ex, klikket i vinkel. Fikk skyllebøtter på tlf og sms i evigheter til jeg blokkerte. Syns synd på ham, men hadde ikke dårlig samvittighet. Var ikke meningen at han skulle oppdage det sånn egentlig, hadde tenkt å la det gå litt lengre tid, men like greit. Alle i min krets inkl familie visste om både den nye og hvordan ståa var med exen, at ikke han ville innse at det var over. Anonymkode: 407b1...21f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble oppdaget, men var ferdig med forholdet for lenge siden. Vi hadde ikke hatt sex på flere år, hadde flyttet fra hverandre og jeg hadde sagt flere ganger at det var over fra min side. Gikk inn i et nytt forhold og exen som ikke var enig i at han var ex, klikket i vinkel. Fikk skyllebøtter på tlf og sms i evigheter til jeg blokkerte. Syns synd på ham, men hadde ikke dårlig samvittighet. Var ikke meningen at han skulle oppdage det sånn egentlig, hadde tenkt å la det gå litt lengre tid, men like greit. Alle i min krets inkl familie visste om både den nye og hvordan ståa var med exen, at ikke han ville innse at det var over. Anonymkode: 407b1...21f er ikke utroskap om du ikke var sammen med han. Anonymkode: 3f259...d38 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 23.42): Hvordan ble det oppdaget? Lenge etterpå? Ble du tilgitt? Trodde du det var stor sammsynlighet for å bli oppdaget? Fortalte du det til noen? Anonymkode: 1e6d0...385 Eksen ble oppdaget av meg, men nektet så veldig og hadde så mange forklaringer. Damen han holdt på med var også i et forhold og sammen fikk de meg til å fremstå som sinnsyk. Typen hennes hadde null tro på at de to holdt på, så han var helt med på at jeg var gal av sjalusi uten grunn. Damen hadde både fortalt og vist meldinger til sin nærmeste venninne. Så etter 6 mnd kom venninna hennes bort til meg på byen å sa at hun ikke lengre klarte å stå å se på dette. Hun fortalte meg alt. Selv 11 år etter så er den dama han drev på med, fortsatt sur på meg! Hun som drev på med min samboer mener at jeg ødela noe fint for henne.. haha. Jeg tilga han. Mitt første forhold, ung og visste vel ikke bedre. 3 år senere i samme forhold så kom samme tegn en gang til. Jeg forsto det lenge og han nektet på samme måte. Nok en gang var jeg gal av sjalusi og måtte forstå hvor mye han hadde lært fra første gang. Jeg fant bare ikke ut av hvem han holdt på med. Akkurat det skjulte han utrolig godt. Så etter 4 mnd der jeg følte det var noe så gjorde jeg det bare slutt. Nesten 5 år langt forhold, 4.5 år som samboere, jeg bare orket ikke denne behandlingen. To mnd etter brudd får jeg tilfeldig vite alt av hans søster. Som trodde at det var brudd mellom meg og broren hennes lenge før. Anonymkode: 70731...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå