AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Og hvordan vil/blir du klar igjen? Hva bør dama gjøre? Eller føler du deg ferdig og fornøyd etter et samleie? Ikke kåt mer? Vanlig å ha flere runder etter hverandre? Jeg og min mann har aldri hatt mer enn en runde. Jeg har så lyst og prøve. Tips? Anonymkode: d3fc3...b81
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Varierer veldig. Noen dager er man kåtere enn andre, og samtidig spiller spesielt årstid inn for meg når det kommer til kåthet. Nå som det er vinter er jeg mindre kåt enn dersom det er vår/sommer f.eks. Kan ta alt fra 10 minutt etter utløsning til flere timer. Og noen dager vil jeg ikke ha sex i det hele tatt. Jeg personlig elsker når jenter viser at de har lyst, og at de er kinky av seg. Når jenta begynner å kline med meg samtidig som hun beføler utstyret mitt, så er jeg som oftest solgt. Anonymkode: a75dc...568
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Mannen min er som regel klar igjen for runde to etter ti minutter med kyssing og kosing Anonymkode: 1e7f2...662 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Min siste, gifte elsker hardner til mens han fremdeles er inne i meg etter første orgasme. Han er 45. Det er så synd at han er gift. Anonymkode: e8251...86c 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min siste, gifte elsker hardner til mens han fremdeles er inne i meg etter første orgasme. Han er 45. Det er så synd at han er gift. Anonymkode: e8251...86c Jeg også, veldig deilig å bli hard igjen inni partner, og kjøre på videre. Ellers tar det 20-30 min mellom runde 1 og 2 med litt suging, før runde 3 kan det ta litt lenger tid. Anonymkode: 860f0...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 Her i gården er 4 på rad vanlig (tror ikke det er vanlig for det store flertallet). Så varierer det mellom 15 minutter til 2 timer før vi kjører på igjen. Hiss ham opp igjen, Bli gjerne villere med rundene. Men noe med det du gjør. Når/hvis du ser at han er klar for mer, så er det bare å hive seg på. Anonymkode: fd0d1...67e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #7 Skrevet 23. januar 2021 Jeg bare puler konstant til jeg har kommet 3 ganger. Etter det er det over. Anonymkode: e31d8...887 1
Ryzorman Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 Så fort jeg kommer så er kåtheten min vekke. Så jeg aner ikke. Men jeg ser jo for meg at jeg brude klare og komme igjen ganske raskt
Katten.2.0 Skrevet 23. januar 2021 #9 Skrevet 23. januar 2021 Det er veldig mange faktorer som spiller inn. Dagsform, stress, kåthet osv. For min del foretrekker jeg å ha langvarig sex hvor orgasmen bygges opp til en enorm orgasme, kontra flere dårligere. 1
Bamseklemmer Skrevet 23. januar 2021 #10 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Min siste, gifte elsker hardner til mens han fremdeles er inne i meg etter første orgasme. Han er 45. Det er så synd at han er gift. Anonymkode: e8251...86c Kanskje ikke så rart han får reisning inni deg, hvis det er lenge siden han har kjent et deilig knull. Du gir han jo også omsorg også som gir han muligheten å få kjenne det, som også sender han i utløsninger av takknemmelighet❤️ Dere har nok teamwork, noe som mangler på hjemmefronten... Sex er teamwork, skal jeg komme flere ganger trenger jeg litt hjelp, uten den hjelpen blir det som regel bare ei diger utløsning til hele sædblæra er tom... det er sikkert nok til 3-4 mindre utløsninger som gikk til spille. Så det er litt prioritering og mye trening som ligger bak porsjoneringen. Altså mengden i utløsningen har ikke så mye å si, når det er orgasmene som teller... Jeg som mann klarer bare ikke å holde igjen, hvis jeg kjenner noe deilig over lang tid. Da må jeg legge inn en liten slikkepause eller slippe ut en mindre utløsning. Passer det ikke med en pause og hører kvinnen komme, fortsetter jeg bare selv etter å ha fått utløsning... Det blir litt ømt på tuppen, men jeg vil nødig avbryte hennes orgasme... Når vi nå ligger der å tørker, bruker jeg å ta en tur på badet å vaske av den. Det renser og åpner porene for bedre følelse... Får ofte reisning igjen da for hun dama der gjør meg skikkelig kåt 🙈
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #12 Skrevet 23. januar 2021 Dater en nå og han blir klar med en gang igjen etter utløsning, det har jeg aldri opplevd før. Han er 49. Anonymkode: 31840...dad 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #13 Skrevet 23. januar 2021 Fysisk? I løpet av en halvtimes tid kanskje. Mentalt, vet ikke helt der. Ofte har jeg rett og slett ikke lyst, føler ikke noe behov. Kan gjøre det for damas skyld. Anonymkode: d6925...a2b 1
Doolittle Skrevet 23. januar 2021 #14 Skrevet 23. januar 2021 Det varierer fra fem-seks minutter og en halvtime. Kommer litt an på dagsformen.
Master1 Skrevet 23. januar 2021 #15 Skrevet 23. januar 2021 Kommer veldig mye an på settingen og partner. Om alt klaffer og vi greier å tenne hverandre skikkelig så kan jeg godt bli hard igjen uten å trekke den ut i det hele tatt.Både to og fem ganger Det handler om å pirre hverandre til maks ytelse M@ster
gladogvanlig Skrevet 23. januar 2021 #16 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Og hvordan vil/blir du klar igjen? Hva bør dama gjøre? Eller føler du deg ferdig og fornøyd etter et samleie? Ikke kåt mer? Vanlig å ha flere runder etter hverandre? Jeg og min mann har aldri hatt mer enn en runde. Jeg har så lyst og prøve. Tips? Anonymkode: d3fc3...b81 Hvis menn bare visste hvor mye viktigere dette er enn å ha stor pikk!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #17 Skrevet 23. januar 2021 I begynnelsen av forholdet kunne jeg få 3 orgasmer i løpet av kort tid. Litt lenger ut i forholdet der det ikke er så "spennende" lenger holder det med en gang for min del. Men jeg kan holde på og gi henne flere orgasmer med munn og fingre. Mye deiligere med en god orgasme en flere litt lettere. Det og tilfredsstille henne er jo en stor del av nytelsen også! Om hun vil kan jeg holde på i timesvis med munn og fingre! Pikken klarer stort sett bare en gang skikkelig. Ser heller ikke problemet med dette, for damene jeg har vært sammen med kommer stort sett bare med stimuli mot klitoris, og aldri vaginalt. Anonymkode: f1b69...eac
Hr. Aktiv Skrevet 23. januar 2021 #18 Skrevet 23. januar 2021 Trenger ingen runde to. Holder igjen lenge så det går fint.
OxBall Skrevet 23. januar 2021 #19 Skrevet 23. januar 2021 Trenger bare en kort pause for å roe ned sensiviteten på penishodet, så maks 2-3 minutter. Da er best å bli ronka eller sugd hard igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå