Gå til innhold

Bli for fort våt og for mye?

Anbefalte innlegg

Dame 38. Blir veldig fort kåt og våt. Merker de fleste jeg har vært med blir overasket når de fingrer meg, og kjenner jeg allerede er klar. Er det turnoff å være så fort kåt? Kan det bli for vått? Unormalt å bli fort våt? Føler det er så mye snakk om at de fleste bruker glidemiddel? Bedre fuktighet med det? 

Anonymkode: 7264b...966

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1444634-bli-for-fort-v%C3%A5t-og-for-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det er ikke turn off. Har noen fortalt deg det? En ex av meg sa det engang, klaget over at jeg var for våt. Det svekket selvtilliten min en periode i tyveårene. Men pikken hans var under gjennomsnittet. Jeg kunne ha kritisert han for noe han ikke kunne noe for, men det gjorde jeg ikke. Ingen andre enn ham har noen gang sagt noe negativt, snarere tvert i mot. Vær heller glad for at du har naturlig glidemiddel. Det er opphissende for menn å vite at dama er kåt. 

• Liker 2

Annonse

At du blir våt, viser jo bare at du er tent og virkelig har lyst. Noe som de aller fleste menn vil sette stor pris på. Naturlig våthet er uendelig mye bedre enn kunstige glidemidler. Sett pris på at du er som du er, kutt ut negative tanker, og ha mye og god sex! 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dame 38. Blir veldig fort kåt og våt. Merker de fleste jeg har vært med blir overasket når de fingrer meg, og kjenner jeg allerede er klar. Er det turnoff å være så fort kåt? Kan det bli for vått? Unormalt å bli fort våt? Føler det er så mye snakk om at de fleste bruker glidemiddel? Bedre fuktighet med det? 

Bare positivt, for jeg er akkurat likens... veldig fort kåt og drypper precum uavbrutt så lenge den er hard. Det har nok blitt utviklet av mye knipeøvelser. Kan jeg spørre om du ofte tar dine knipeeøvelser? ser du noen sammenheng i det?

At du føler deg fort kåt, våt og er klar på null time, gjør deg jo bare til en fordel på en kvikkis... jeg tenner jo bare jeg hører smattelyder av vått underliv og smaken gjør at jeg nesten aldri greier å slutte å suge i meg...

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helt normalt det vel. Har aldri hatt behov for glidemiddel. Kvinne 33

Anonymkode: 4b374...ba3

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt normalt det vel. Har aldri hatt behov for glidemiddel. Kvinne 33

Nå svarer jeg for meg selv såklart. Trodde det var vanlig, men ikke sikkert det er det? 

Jeg blir så våt at mannen tror det har gått for meg. Dette skjer ofte:) Så glidemiddel? Nei. 

• Liker 1
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men blir jeg ikke videre i vagina da? At han kjenner mindre? 

Trist at du tenker sånn om kvinner, det høres ut som om du tenker at kvinnekroppen er til for mannens nytelse. Det gjør ganske vondt å ha sex hvis man ikke er våt nok, og selv stopper jeg alltid hvis jeg ikke er våt nok.

Jeg var som deg før, men etter mange år med samme mann sliter jeg nå med å bli våt "fort". Må ofte bruke 20-30 min på forspill, men det må man gjøre.

Man skal være våt og kåt når man har sex, det er det som gjør sex godt for kvinner. Som sagt syns jeg det er trist at du i det hele tatt har tenkt tanken at det er noe negativt ved å være våt. Det er som at en mann sier: "er det turn-off at jeg får en skikkelig hard ereksjon?" 

Anonymkode: 32781...8a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...