AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Del Skrevet 22. januar 2021 Vet at vekten går vet at vekten går vekk fra hele kroppen, men finnes det noen råd ang magepartiet? Ser rett å slett gravid ut. Begynt å ta noen øvelser. Anonymkode: 3cd70...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Del Skrevet 22. januar 2021 Du kan dessverre ikke punktslanke deg, men styrketrening vil bidra til at du strammer opp når du samtidig har et kaloriunderskudd. Anonymkode: 22a86...86d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Del Skrevet 22. januar 2021 Eneste som hjalp meg som hadde 100cm rundt magen var jogging 40 min annenhver dag. Gjør det religiøst. Eller tren styrke så den ikke ser punktert ut. Anonymkode: 8f833...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg har alltid litt mage, selv om jeg er slank. Noe av grunnen tror jeg skyldes kosthold, nærmere bestemt karbohydrater. Fra sommeren og frem til jul delte jeg leilighet med et par som spiste lavkarbo, og for enkelhetens skyld (felles innkjøp/ måltider) gjorde jeg det samme i ganske stor grad den perioden. Magen ble merkbart flatere, men jeg kunne ikke tenkt meg å hatt det kostholdet for evig, er altfor glad i godt brød og annen bakst. Jeg kan leve fint med litt mage 😄 Anonymkode: 398d7...5bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Del Skrevet 23. januar 2021 Har man fettet rundt magen har man insulinproblemer/insulinresistens. Anbefaler keto og periodisk fasting så kroppen får spise av sitt eget fett. Noen turer og HIIT øvelser i uka gjør underverker og du er godt på vei. Mål midjen og følg med på klær istedenfor vekt. Sjekk ut Dr Eric Berg på youtube. Anonymkode: 8bdbd...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har man fettet rundt magen har man insulinproblemer/insulinresistens. Anbefaler keto og periodisk fasting så kroppen får spise av sitt eget fett. Noen turer og HIIT øvelser i uka gjør underverker og du er godt på vei. Mål midjen og følg med på klær istedenfor vekt. Sjekk ut Dr Eric Berg på youtube. Anonymkode: 8bdbd...e0c Mye av det du skriver her, er fornuftig. Men IKKE sjekk ut Dr Eric Berg på youtube. https://rationalwiki.org/wiki/Eric_Berg Anonymkode: 193b3...3bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå