AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Del Skrevet 22. januar 2021 Hvis du vipper mellom to størrelser. Den minste går akkurat igjen med knappen og føles litt ubehagelig og stram. Den i et nr større er mer romslig. Hvilken bør jeg velge? Anonymkode: ae59a...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 23. januar 2021 #2 Del Skrevet 23. januar 2021 Spørs på materiale og kvaliteten. Jeans med mye stretch utvider seg mer. Jeg syns ofte "billigjeans" mister form og fasong kjappere, så det kjøper jeg ikke lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pralines Skrevet 23. januar 2021 #3 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeans fra HM utvider seg mye. Det er dårlige bukser så ville styrt unna dem.. min lille erfaring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Del Skrevet 23. januar 2021 pralines skrev (4 minutter siden): Jeans fra HM utvider seg mye. Det er dårlige bukser så ville styrt unna dem.. min lille erfaring Jeg liker H&M jeans. Anonymkode: a9e20...27c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 23. januar 2021 #5 Del Skrevet 23. januar 2021 Kommer an på hvor mye elastan det er i dem. Sjekk hver bukse. Er det 1 % eller 0, så utvider de seg svært lite og jeg ville ha kjøpt størrelsen som passer. Er det 2% eller mer (normalt er 5%) så ville jeg gått ned en størrelse. Og så kommer det an på preferanse. Jeg vil heller ha en jeans som sitter behagelig enn en som kutter inn i huden. Fra Levis jeans syns jeg ikke de utvider seg, tror de er 1% men ikke sikker, dette er lenge siden. Der ble jeg overtalt til å kjøpe så stramme som overhodet mulig, og de utvidet seg aldri nok. Det var et bomkjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg hadde helt klart tatt den minste, alle mine jeans utvider seg Anonymkode: 61df7...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Del Skrevet 25. januar 2021 Nerine_ skrev (På 23.1.2021 den 8.26): Spørs på materiale og kvaliteten. Jeans med mye stretch utvider seg mer. Jeg syns ofte "billigjeans" mister form og fasong kjappere, så det kjøper jeg ikke lenger. Billige jeans utvider seg masse, men de dyrere gjør også det, kanskje ikke i like stor grad, men de utvider seg selv om det er lite elastan i buksene. Anonymkode: 262f1...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 25. januar 2021 #8 Del Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Billige jeans utvider seg masse, men de dyrere gjør også det, kanskje ikke i like stor grad, men de utvider seg selv om det er lite elastan i buksene. Anonymkode: 262f1...fdd Jeg syns det er vesentlige forskjell. Flere typer rimelige jeans jeg har kjøpt har utvidet deg masse, og mistet fasongen sin permanent, altså har ikke hjulpet å vaske de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Del Skrevet 25. januar 2021 Navani skrev (På 23.1.2021 den 12.54): Kommer an på hvor mye elastan det er i dem. Sjekk hver bukse. Er det 1 % eller 0, så utvider de seg svært lite og jeg ville ha kjøpt størrelsen som passer. Er det 2% eller mer (normalt er 5%) så ville jeg gått ned en størrelse. Og så kommer det an på preferanse. Jeg vil heller ha en jeans som sitter behagelig enn en som kutter inn i huden. Fra Levis jeans syns jeg ikke de utvider seg, tror de er 1% men ikke sikker, dette er lenge siden. Der ble jeg overtalt til å kjøpe så stramme som overhodet mulig, og de utvidet seg aldri nok. Det var et bomkjøp. Det spør hvilken levis jeans du kjøper og hvilken farge jeansene har, de lyse utvider seg mer enn de mørke. Jeg har mørke levis jeans som er stive og som utvider seg lite, også har jeg lyse som utvider seg en del. Feilen jeg gjorde med de lyse var at jeg kjøpte de i min normalstørrelse og allerede etter korttidsbruk har de utvider seg en del, fra str. 25 til nesten 27, så skulle uten tvil ha kjøpt de i størrelse 24 selv om de virket trange da jeg prøvde de. Anonymkode: 262f1...fdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #10 Del Skrevet 25. januar 2021 Nerine_ skrev (Akkurat nå): Jeg syns det er vesentlige forskjell. Flere typer rimelige jeans jeg har kjøpt har utvidet deg masse, og mistet fasongen sin permanent, altså har ikke hjulpet å vaske de. Det er lenge siden jeg har kjøpt billige jeans fra HM, osv, men kan tenke meg hvis dyre jeans utvider seg, så vil i hvert fall de billige gjøre det. Brukte jeans fra HM og Gina Tricot da jeg gikk på vgs og husker godt at de var formløse etter en stund😅 Anonymkode: 262f1...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #11 Del Skrevet 25. januar 2021 Uten unntak har jeg alltid kjøpt en størrelse mindre enn hva som er mest behagelig i butikken der og da - ene og alene fordi de utvider seg. Dette gjelder Levis og Lee, så vel som jeans fra Gina Tricot. Det er så kjipt å føle at jeansen ser "daff" ut når den ennå føles ny. Anonymkode: 6e7c2...ae9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 25. januar 2021 #12 Del Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er lenge siden jeg har kjøpt billige jeans fra HM, osv, men kan tenke meg hvis dyre jeans utvider seg, så vil i hvert fall de billige gjøre det. Brukte jeans fra HM og Gina Tricot da jeg gikk på vgs og husker godt at de var formløse etter en stund😅 Anonymkode: 262f1...fdd Gina Tricot sin Molly er helt håpløs, den fikk kronisk hengerumpe etter ett par måneder🙈 iallefall den helt lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #13 Del Skrevet 25. januar 2021 Siste buksa jeg kjøpte fra hm er så trang og utvider seg ingen ting. Det skulle jeg gjerne visst, for kjøpte den trang. Har samme bukse i annen blåfarge, og samme % av elastan, den utvider seg. Ender med å ikke bruke de fine Levis buksene, fordi de ikke tåler noen ting. Har 501 og ribcage, og der blir knær med en gang om jeg sitter litt på huk osv. Tips til merker som. Holder seg skikkelig bra?! Anonymkode: 742e4...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. januar 2021 #14 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Siste buksa jeg kjøpte fra hm er så trang og utvider seg ingen ting. Det skulle jeg gjerne visst, for kjøpte den trang. Har samme bukse i annen blåfarge, og samme % av elastan, den utvider seg. Ender med å ikke bruke de fine Levis buksene, fordi de ikke tåler noen ting. Har 501 og ribcage, og der blir knær med en gang om jeg sitter litt på huk osv. Tips til merker som. Holder seg skikkelig bra?! Anonymkode: 742e4...02f Jeg har flere Levis og er veldig fornøyd, har flere skinnyjeans og en ribcage. Opplever ikke at buksa får knær🤷♀️ vasker du på 30grader, uten tøymykner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #15 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Siste buksa jeg kjøpte fra hm er så trang og utvider seg ingen ting. Det skulle jeg gjerne visst, for kjøpte den trang. Har samme bukse i annen blåfarge, og samme % av elastan, den utvider seg. Ender med å ikke bruke de fine Levis buksene, fordi de ikke tåler noen ting. Har 501 og ribcage, og der blir knær med en gang om jeg sitter litt på huk osv. Tips til merker som. Holder seg skikkelig bra?! Anonymkode: 742e4...02f Nerine_ skrev (10 timer siden): Jeg har flere Levis og er veldig fornøyd, har flere skinnyjeans og en ribcage. Opplever ikke at buksa får knær🤷♀️ vasker du på 30grader, uten tøymykner? Samme her, og 501 utvider seg lite! Har lyse 501 som jeg har brukt mye, kjøpte de i en mindre størrelse og etter at de utvidet seg litt, satt de helt perfekt og det gjør de fremdeles. Har også ribcage i en mørkeblå farge og de har ikke endret formen mye selvom jeg gikk opp i størrelse (ville at de skulle være litt baggy), men det finnes to lyse ribcage, den ene har lyocell og den utvider seg mer enn den lyse som ikke har lyocell. Anonymkode: 262f1...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #16 Del Skrevet 26. januar 2021 Skjønner ikke hva dere mener Bruker dere bare super stretchy super trange bukser? Utvider jeans seg? 😮 Hvordan får dere det til? Anonymkode: b3235...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #17 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg fikk tipset om å kjøpe den som var akkurat litt for liten da jeg handlet diesel og Levis jeans. Angrer ikke på det, de utvidet seg aaakkurat nok til at det ble perfekt. Hm jeans har så mye stretch og drit at det hadde jeg kjøpt i 10 str for små haha Anonymkode: a41c2...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #18 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samme her, og 501 utvider seg lite! Har lyse 501 som jeg har brukt mye, kjøpte de i en mindre størrelse og etter at de utvidet seg litt, satt de helt perfekt og det gjør de fremdeles. Har også ribcage i en mørkeblå farge og de har ikke endret formen mye selvom jeg gikk opp i størrelse (ville at de skulle være litt baggy), men det finnes to lyse ribcage, den ene har lyocell og den utvider seg mer enn den lyse som ikke har lyocell. Anonymkode: 262f1...fdd Når jeg tenker meg om så er det de svarte som holder fasongen dårlig, har blå som holder seg godt Anonymkode: 742e4...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #19 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Når jeg tenker meg om så er det de svarte som holder fasongen dårlig, har blå som holder seg godt Anonymkode: 742e4...02f Det spørs hva jeansen består av. Anonymkode: 262f1...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #20 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Når jeg tenker meg om så er det de svarte som holder fasongen dårlig, har blå som holder seg godt Anonymkode: 742e4...02f Link? Anonymkode: a9e20...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå