California Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Vi vurderer sterkt et nybygg (rekkehus over 3 etg, 1 bad i hver etg, liten stue + garasje i 1.etg, stue+kjøkken i 2.etg og 3 sov i 3.etg). Hva ville du prioritert av tilvalg? Jeg tenker: -gjøre om ett bad til vaskerom. Trenger man 3 bad til 3 soverom? - ha dobbeldusj på det ene badet og badekar på det andre. Men er det noen fordel ved å ha begge badene med samme fliser/utseende? Jeg tenkte f.eks ett lyst/marmor-look bad og det andre med andre fliser. Ser kanskje mer helhetlig ut om de er like men samtidig mer kjedelig? - hvilken benkeplate liker du? Har hatt heltre før, liker ikke vanlig laminat, kunne tenke meg norsk stein, men føler granitt er litt over nå? - anbefalinger til Kvik kjøkken og løsninger på kjøkkenet? Liker stilrene kjøkken, men samtidig har kjøkkenet vi har nå, med innfelt grep, tatt noen negler I løpet av årene:( Jeg tenker også ekstra bred koketopp og skråstilt ventilator så jeg slippe å stange hodet. - hvilke farger ville du malt i i dag, hvis du kunne valgt selv? Ser mørkere toner er in, men blir det for mørkt i dagliglivet? Alle innspill tas i mot med takk, fra en med medium til lav stilsans 😄
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Enig med vaskerom! støtter marmor-ish. For all del ikke ekte marmor som er et helvete å vedlikeholde! Jeg har faktisk blitt ordentlig glad i laminat etter at vi fikk det nå (i vårt nybygg) vi har laminat i nøyaktig samme farge som innredningen ( ikke sånn laminat som later som det er et annet materiale). og da går det på en låte i ett. Ingenting er mer praktisk enn laminat når man har små barn. Anonymkode: 00ab5...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå