Gå til innhold

Sundby mot verden - flere episoder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg ser på det, og jeg liker programmet 🤷🏻‍♀️ Synes det er spennende å se hvordan de jobber i toppidretten, og hva som skal til for å prestere på høyt nivå. Jeg synes også han burde lagt opp med tanke på helsa og for å være mer med familien, men både han og kona er vel voksne nok til å ta sine egne valg - hva vi andre mener er vel ikke nødvendigvis så viktig. Og liker man ikke mannen/programmet er det ikke verre enn at man lar vær å se på...

• Liker 2
Skrevet

Nå høres jeg sikkert ut som en 70-åring fra Kristiansand, men jeg er litt sjokkert over språkbruken hans. En nordlendig ville vært stolt av all banningen. Greit med noen gloser i kampens hete, men det er jo hele tiden. Det er litt skuffende. En trebarnsfar og rollemodell (for en del yngre løpere) burde være litt mer bevisst synes jeg.

Mann 40....

Anonymkode: ec396...dcb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå høres jeg sikkert ut som en 70-åring fra Kristiansand, men jeg er litt sjokkert over språkbruken hans. En nordlending ville vært stolt av all banningen. Greit med noen gloser i kampens hete, men det er jo hele tiden. Det er litt skuffende. En trebarnsfar og rollemodell (for en del yngre løpere) burde være litt mer bevisst synes jeg.

Mann 40....

Jeg er nordlending og jeg kjenner ikke på noen stolthet over banningen til Sundby. Tvert i mot så har jeg hevet øyenbrynene noen ganger. Sundby sa i et intervju at han reagerte på det selv da han så det.han var ikke klar over at det var så ille. Så jeg vil anta at det er en uvane han har lagt seg til.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Mine skiglade barn får ikke se programmet på grunn av språkbruken, selv om de så gjerne vil. Han er et elendig forbilde når det gjelder språket. Fatter ikke at han ikke har skjønt det selv. Ordbruken får ham dessverre til å fremstå usympatisk. 

Anonymkode: adbdd...da5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 19.39):

Mine skiglade barn får ikke se programmet på grunn av språkbruken, selv om de så gjerne vil. Han er et elendig forbilde når det gjelder språket. Fatter ikke at han ikke har skjønt det selv. Ordbruken får ham dessverre til å fremstå usympatisk. 

Anonymkode: adbdd...da5

Han har jo forsåvidt skjønt det selv i ettertid... Har jo vært ute i media de siste dagene at han selv er sjokkert. Greit nok med fargerikt språk i kampens hete, men her er det jo banning omtrent uansett hvilken setting har er i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...