Gå til innhold

Sundby mot verden - flere episoder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det kommer flere episoder av Sundby mot verden på NRK TV? Det pleier jo å være oversikt over fremtidige episoder, men det er ikke tilfelle her. Synes liksom ikke serien ble avslutta i siste episode heller 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Nei jeg tror ikke det. NRK pleier å ha fremtidige episoder liggende med sperre og dato for sending.

Anonymkode: 051ce...8fc

Skrevet

Vil legge til at Team Ingebrigtsen også hadde kun 2 episoder (?) denne sesongen pga corona og «ødelagt» sesong.

Anonymkode: 051ce...8fc

Skrevet

Jeg googlet, der står det at det skal være fem episoder. 

Anonymkode: c6bf6...682

Skrevet

De to siste episodene kommer rundt VM i februar/ mars. De spilles inn nå.

• Liker 1
Skrevet

For en vanvittig uinteressant serie om en vanvittig uinteressant person.

Anonymkode: 35694...07a

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som det er fullstendig frivillig om du vil se eller ikke.

• Liker 3
Skrevet

Hvem er «Sundby» ? Aldri hørt om og ikke var han kjekk heller, ikke noe man ønsker å se på TV

Anonymkode: 32fc7...ba0

• Liker 2
Skrevet

Han fremstår usymptisk og som en jævla surgris. Heller lag en serie om broren hans som virker stikk motsatt

Anonymkode: 3f781...0dc

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Helt enig !   Heller folkelige langrennsløpere som  Emil Iversen og  Klæbo

Anonymkode: 6bca5...4c2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han fremstår usymptisk og som en jævla surgris. Heller lag en serie om broren hans som virker stikk motsatt

Anonymkode: 3f781...0dc

Hvem er broren? 

Anonymkode: 73575...ab1

Skrevet
Oida skrev (16 timer siden):

Som det er fullstendig frivillig om du vil se eller ikke.

Jepp, er bare utrolig overrasket over ar noen har brukt penger på å lage en serie om dette.

• Liker 3
Skrevet

Eller om de snakker om dopingdommen.

• Liker 3
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jepp, er bare utrolig overrasket over ar noen har brukt penger på å lage en serie om dette.

Haha... Ikke sant   👍  Både han og broren ser ut som de er klipt ut av floppserien "Hvite gutter"   😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Som jeg er utrolig overrasket over at noen bruker penger på å lage f.eks Jakten på kjærligheten og  Skal vi danse år etter år. Men det fine er at ingen tvinger meg til å se på det, og jeg bryr meg ikke med å gå inn på tråder om de programmene for å klage over hvor dårlig jeg synes de er.

• Liker 2
Skrevet
Oida skrev (3 minutter siden):

Som jeg er utrolig overrasket over at noen bruker penger på å lage f.eks Jakten på kjærligheten og  Skal vi danse år etter år. Men det fine er at ingen tvinger meg til å se på det, og jeg bryr meg ikke med å gå inn på tråder om de programmene for å klage over hvor dårlig jeg synes de er.

Folk ser på, det gir reklameinntekter. Sånn er det med kommers-tv. Jo dummere folk er, jo bedre konsumenter.                           Sundby er tross alt en nrk-produksjon

• Liker 1
Skrevet
Oida skrev (19 minutter siden):

Det du snakker om er internasjonale konsepter sendt i mange land i en årrekke. Ikke noe jeg ser på, men tydeligvis mange som gjør. Hvem som ser på et program om den kjedelige, ukarismatiske Sundby lurer jeg virkelig på.

• Liker 3
Skrevet

Han burde lagt opp for lenge siden. Stakkars kona hans, som sliter hjemme med tre barn mens han er ute og taper skirenn etter skirenn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...