Gå til innhold

Hvor får dere kjøpt fine gutteklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt som er størrelse 80 nå. Jeg har alltid slitt med å finne fine klær til han. Butikkene bugner av fine jenteklær, men føler det er ingenting til guttene. Merker det hver gang jeg går inn i en klesbutikk. 2/3 deler av barneavdelingen har jenteklær,  mens det er 2 stativer med litt tøy til guttene. 

Har dere guttemammaer der ute tips til meg? 

En annen ting er kvaliteten på tøyet, synes det meste mister form og farge etter vask. Jeg har tøy fra HM, newbie, lindex og cubus, ser ærlig talt ikke forskjell på kvaliteten, selvom newbie er langt dyrere enn hm. 

Anonymkode: b89f9...ee8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zara har mye fint til gutt. Handler mye på nettet

Anonymkode: b45ab...049

• Liker 1
Skrevet

Liker Newbie og Lindex feks. Men ja, mye dårlig kvalitet jevnt over. Memini og Hust&Claire har også mye fint men ikke så veldig mye bedre kvalitet enn billigere merker. Krutter, Småfolk, Lilleba osv har fine klær men det er jo også dyrere. 

Har to gutter så kjenner godt til at det er mye større utvalg av jenteklær...

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å boikotte de butikkene som har elendig utvalg  til gutt i forhold til jente, ble bare trist av å se på det 😂

Så går ikke på Newbie/Kapahl lenger, ei heller diverse kjedeuavhengige butikker i Oslo.

Har klær fra Lillelam, Zara, Polarn&Pyret, Hust&Claire, Nøstebarn og Lindex. De som har best utvalg til gutt og i min stil 😊

Anonymkode: ce696...3ed

• Liker 3
Skrevet

Hva slags klær er det du liker, da? Det er jo forskjell på hva folk synes er fint, så hvis du legger inn noen eksempler på noe du liker blir det lettere å tipse om hvor du kan finne mer i sammes til.

Anonymkode: 1e197...ef7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva slags klær er det du liker, da? Det er jo forskjell på hva folk synes er fint, så hvis du legger inn noen eksempler på noe du liker blir det lettere å tipse om hvor du kan finne mer i sammes til.

Anonymkode: 1e197...ef7

Fine joggedresser, gensere og snekkerbukser i god kvalitet. 

Anonymkode: b89f9...ee8

Skrevet

Kan anbefale next.com / next.no

Anonymkode: a3b53...a54

Skrevet

Jeg finner masse fint på fretex. Mye lettere å finne gutteklær der.

Anonymkode: 719fe...d26

• Liker 2
Skrevet

Synes Lindex bare hadde fine babyklær, ikke så fornøyd når vi kom over på 92. Handler mest av Newbie, fra Zara og Polarn o Pyret. 

Anonymkode: 08d3c...c41

• Liker 2
Skrevet

Til min gutt kjøper jeg Lindex, newbie, Memini, gullkorn etc

Anonymkode: 207e7...0d0

Skrevet

Har jenter, men kjøper en del «gutte»klær også. 

Hust and Claire, Zara,Newbie,Lindex,Gullkorn,HM (i blant har de fine ting, følg med i appen)

Anonymkode: 3329f...2a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har jenter, men kjøper en del «gutte»klær også. 

Hust and Claire, Zara,Newbie,Lindex,Gullkorn,HM (i blant har de fine ting, følg med i appen)

Og polarn o pyret! 

Skrevet

Grey Label, Polarn o pyret, memini (men det legges ned nå), villervalla, Zara

Anonymkode: c2a21...85d

Skrevet

Sønnen min bruker 80-86. 
Kjøper mye på zara, litt fra newbie og noe polarn o pyret.  Eller bestiller jeg mest fra babyshop, zalando og junior barneklær. Er nok desverre også litt gal som kjøper tommy hilfiger og ralph lauren osv innimellom, det er de fineste klærne han eier med god kvalitet. (Kjøper ikke det hele tiden altså, men alltid i litt større størrelse så det varer lenge) 

Har man ikke så mye penger forstår jeg at man ikke kan gjøre det altså. Men zara, newbie og zalando har mye fint til en billig penge! 

Anonymkode: 78169...dce

Skrevet

Over alt der det selges klær.

Anonymkode: 52e81...b02

Skrevet

Kommer jo an på hva man liker. Mine har myyye Molo-klær.

Anonymkode: 7a717...2e3

Skrevet

I str. 80 kan du fremdeles fine mye flott til gutter!!! Det gjelder bare å vite hvor man skal finne det!

Jeg har likt guttelus.no. (Min er nå for stor for dette).

Name It sine klær synes jeg kan være fine.

Polarn o Pyret har masse flott!

Ellos handler jeg også mye hos.

Anonymkode: b9a2b...278

Skrevet

Kommer jo helt an på hva du liker. 

Jeg kjøper fra mange forskjellige butikker, mest nettbutikker. Bare å google å se hvilke merker de fører feks om du liker stilen til noe. 

Jeg liker så mange stiler at jeg kjøper både hust&claire, hummel, villervalla, tiny trolls, marmar, memini, pompdelux, name it.. Over alt egentlig. Er kjempe mange fine nettbutikker som fører mange flotte merker. 

Skrevet

Babyshop.no

Men det er det relativt dyrt syns jeg, så handler når det er salg.

Anonymkode: 9e865...91e

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kan anbefale next.com / next.no

Anonymkode: a3b53...a54

Utrolig mye fint der, men synes det er veldig dyrt få klærne tilsendt...

Anonymkode: ace0b...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...