Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om sykehusene kommer til å nekte fedre å være med på fødselen og besøk igjen? Håper ikke det 🤞🤞🤞

Anonymkode: 37b9c...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig gjør de det. 

Anonymkode: b2f98...4bf

• Liker 6
Skrevet

Blir nok skjerpet..

Anonymkode: c3281...5b0

• Liker 1
Skrevet

Foreløpig gjør de ikke det. 

Anonymkode: 05dcb...304

Skrevet

Ahus lar ingen fra Nordre Follo ha med noen på fødsel, alle fødende nå ta covid-test og behandles som om de er i karantene. Føler med de som er bosatt i Nordre Follo og som skal føde iløpet av uken.. 

• Liker 16
Skrevet

Koronakrisen er jo helt krise da! Spesielt med tanke på alle de dumme menneskene som ikke får dekket behovene sine, er redd hva folk finner på i hodene sine når de får for mye fritid. Blir sikkert bare enda mer meningsløs gloing fra andre nå som folk er mer desperate etter stimuli. Er redd dem som kun har selvkontroll fordi det er et system rundt dem som fungerer, men som blir helt handikappet uten samfunnshjulet som svirrer rundt og som er en ganske stor hjelp for mange. Mange er ikke så flinke, de er bare prisgitt systemet. Merket det da korona var helt nytt, var så mange som forglemte seg (skulle ta en i hånden), og i forkant av koronaen reagerte jeg noe ekstremt på alle eklingene som plukket på seg selv i ansiktet. 

Men som nevnt er jeg nervøs overfor alle de som mener at andre skylder dem noe fordi de har hatt det såå kjipt. 

Anonymkode: b1d16...9db

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ahus lar ingen fra Nordre Follo ha med noen på fødsel, alle fødende nå ta covid-test og behandles som om de er i karantene. Føler med de som er bosatt i Nordre Follo og som skal føde iløpet av uken.. 

Hvordan vet du dette? Snakket med sykehuset?

Anonymkode: b3fa1...fa0

Skrevet

Screenshot_20210123_151413_com.android.chrome.jpg

Skrevet

Huff, nå er det kun lov til å ha med far under fødselen. Helt for jævlig.

😭😭😭😭😭😭

• Liker 3
Skrevet

Ahus ber alle ansatte fra Nordre Follo om å ikke komme på jobb i dag... 😳 Spent på om vordende fedre fra Nordre Follo slipper innomhus.

Anonymkode: 687f5...cbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ahus ber alle ansatte fra Nordre Follo om å ikke komme på jobb i dag... 😳 Spent på om vordende fedre fra Nordre Follo slipper innomhus.

Ikke noe å lure på: «Pårørende fra Nordre Follo kommune kan ikke være med som ledsager inntil smitteutbruddet er under kontroll.»

Får finne meg en ny ledsager som ikke er fra Nordre Follo da 😨

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

😭😭😭😭😭😭

Eh, burde vel prise deg lykkelig over at far i det hele tatt får være med??

• Liker 10
Skrevet

Jeg som bor i Nordre Follo, som har kun gått i matbutikken siden jul (samme med samboer) får ikke lov til å ha han med😢 Vurderer å ha med et annet familiemedlem utenfor Nordre Follo for å slippe å føde helt alene.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg som bor i Nordre Follo, som har kun gått i matbutikken siden jul (samme med samboer) får ikke lov til å ha han med😢 Vurderer å ha med et annet familiemedlem utenfor Nordre Follo for å slippe å føde helt alene.... 

Det ser ut til at det ikke hjelper, da det er den fødende som betraktes som smittet:

«

• Gravide og fødende fra Nordre Follo kommune betraktes som mistenkt smittet og kan ikke ha med ledsager under fødsel inntil smitteutbruddet er under kontroll»

Anonymkode: e6f7a...580

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke noe å lure på: «Pårørende fra Nordre Follo kommune kan ikke være med som ledsager inntil smitteutbruddet er under kontroll.»

Får finne meg en ny ledsager som ikke er fra Nordre Follo da 😨

Om ungen min blir syk kan de bare glemme det!

Anonymkode: 512b9...d59

Skrevet

Nok et malplassert tiltak, der man straffer de som følger regler og oppfordringer. Jeg kjenner ingen i kommunen som hverken har eller har hatt korona. Jeg hørte om et par stykker i april i fjor.

Anonymkode: 1a169...4f2

• Liker 3
Skrevet

Huff, er det mange her fra Nordre Follo som er så høygravide at de kan risikere å måtte føde alene?

Anonymkode: e6f7a...580

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😭😭😭😭😭😭

Og så? Trenger du flere enn far?

Anonymkode: 29ac3...059

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og så? Trenger du flere enn far?

Anonymkode: 29ac3...059

Utrolig hvor mange nedlatende folk det er her. Det er kun lov til å ha med far under fødselen, ikke på barselbesøk eller på hotell. Det er veldig vondt for mange å være alene med baby de første dagene, det er da man trenger mest mulig støtte. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😭😭😭😭😭😭

Hvem andre hadde du planer å ha med deg? 🤔

Anonymkode: a925c...e3d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...