malicious Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Jeg skjønner ikke helt greia. Han dro nå for en uke siden, til dit han studerer. som er et stykke unna meg. Har vært sammen i 7 måneder og elsker ham av hele mitt hjerte. Men likevel kommer disse tankene.. Tanker om at jeg skal bli lei og gjøre det slutt.. Noe jeg så absolutt ikke vil. Har taklet denne avstanden før, og vet innerst inne at dette går bra. Men disse tankene mot min egen vilje opp. Jeg er rett og slett redd for mine egne tanker, fordi jeg tviler på meg selv i det ene øyeblikket. Er jeg for besatt av at dette skal funke? at jeg automatisk tenker at det ikke vil funke likevel... ? trenger råd!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 svar fra gutt: hmm. ser ikke helt problemet, hvis du ikke vil være sammen med han og slår opp ser jeg ikke noe galt i det. Hvis du ikke vil være sammen med han, men alikvell vil du?... og hvorfor er du besatt av at dette skal funke? funker det funker det. Funker det ikke, funker det ikke. Det kan bare tiden vise. For GUDS SKYLD, ha det litt gøy, det er hele vitsen med å være sammen med noen, dele erfaringer, ha det gøy sammen, lære verandre å kjenne. Blir du bare nervøs og stresset av å være sammen med en gutt/man er det best å vente til du har løst et par av dine egne spørsmål før du prøver deg igjen. Hvorfor er jeg besatt av at det skal fungere? Hvorfor tenker jeg automatisk tanker om at det ikke skal funke? Hvorfor er det viktig for meg å finne ut om det funker eller ikke akkurat nå, når jeg vet at jeg uansett vil finne det ut med tiden?. Kanskje og spørre om en pause vil finne ut hva du egentlig vil? Håper du får ordnet på det!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #3 Skrevet 15. august 2005 +Plus!. Du snakker som om du er to personer her, dine egne tanker er deg selv! hvorfor være redd seg selv? Dette høres ikke bra ut. jaja... Lykke til!
malicious Skrevet 15. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2005 Nei. Litt feil.. Jeg er redd for at jeg skal gå lei. Jeg vil være sammen med han. jeg vil ikke gjøre det slutt. Men jeg er redd for at jeg skal gå lei. Tankene surrer, blir forvirra. Han er gutten jeg vil ha. Jeg vet det vil funke. Har gjort det hittil!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #5 Skrevet 15. august 2005 Hvis du er så sikker på at det er gutten du vil ha ser jeg ingen grunn til at du skal være redd for å gå lei. Kan du ikke heller tenke på dette HVIS/NÅR det skjer? Eller har dette noe med at jenter bare måå tenke på alt som kan gå galt hele tiden? hehe, jeg elsker personlig å kun tenke på 'fine' ting. Å tenke på ting som kan f.eks gå galt er det nok av andre som gjør for meg (Nå hørtes jeg vel litt slapp ut. Men er nokk liv å hente her! :D ) For å være helt ærlig vet jeg ikke hva slags råd jeg skal gi deg, du kan jo starte med å glemme å tenke på at du kommer til å gå lei og slå opp, og bare nyte det mens du enda ikke har gått lei. Det hørtes koslig ut... mm.. jaa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå