Gå til innhold

Jeg sa egentlig nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg har skylda her siden alt foregikk på nett. 

Jeg har en jeg kaller for ff. Vi har ikke møttest så mye, men under korona så har vi hatt såkalt nettsex. I går sa hun at hun var kåt. Og jeg skjønte tegninga, så jeg svarte henne ikke. Vi begge er jenter foresten. Så spurte hun om jeg kunne sende bilde av underlivet mitt. Jeg sa nei og at jeg ikke hadde tid nå. Det var greit. 

Så gikk det 5 minutter, så skrev hun at hun måtte komme og at hun ville se underlivet mitt. Jeg hadde sagt nei, tidligere, så jeg turte ikke si nei igjen. Jeg tenkte at det ikke kunne skade så mye, så jeg bare gjorde det. Så ville hun ha mer, det endte med at jeg måtte bruke vibratoren. 

Når jeg ser tilbake på dette, så kan dette skade meg kanskje mer enn jeg er klar over. Fordi det foregår via snappchatt. Jeg er en naiv idiot jente. Det er det jeg er. Dette er jo min feil, jeg kunne ha sagt nei en gang til! 

Hun har rost meg før de gangene jeg har sagt nei, men denne gangen turte jeg ikke si nei fler ganger, selvom jeg sa nei første gangen hun sa hun ville se underlivet mitt. 

Jeg burde vært strengere, men jeg er så svak på å stå for mine ting og det gjelder generelt i livet også. 

Anonymkode: 1513c...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du kjenner at dette er feil for deg så må du bare stå på ditt. Du skylder INGEN å sende nakenbilder, du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi du har sagt nei før. 

Anonymkode: c5fea...cce

• Liker 4
Skrevet

Turte ikke å si nei? Hvorfor det? 

Anonymkode: 60965...b8a

• Liker 2
Skrevet

Du har møtt henne så du vet hvem det er? Hvis det er kontakt kun på snap kan det være en annen person enn ei dame. 
så lenge det ikke ble lagret kan du slappe av. Men ikke gjør sånt om du er ukomfortabel. Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 45cd8...038

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har møtt henne så du vet hvem det er? Hvis det er kontakt kun på snap kan det være en annen person enn ei dame. 
så lenge det ikke ble lagret kan du slappe av. Men ikke gjør sånt om du er ukomfortabel. Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 45cd8...038

Jeg er 24 år, så jeg burde vite bedre. Jeg vet hvem hun er ja

ts

Anonymkode: 1513c...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...