Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg forelsker meg så blir jeg helt hekta. Denne gangen er det en fyr jeg aldri kan få om ikke mirakler skjer (ja han er opptatt). Jeg sjekker horoskopene våre mot hverandre (perfekt så klart) sjekker facebooken hans, insta osv osv.
Vi har en syk gnist som jeg tror alle rundt oss får med seg og masse felles interesser. Og disse interessene har jeg aldri møtt noen som har fra før av så det blir ekstra ekstatisk. 
Han inviterer meg på møter osv men foreløpig har vi ikke møttes utenfor jobb.. Blir gal av meg selv. Skal jeg liksom bare la drømmemannen gå fordi han er opptatt? Veldig vanskelig å døyve alle følelsene og late som jeg ikke har følelser.. Noen gode ideer der ute?

Anonymkode: 0750e...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hver gang jeg forelsker meg så blir jeg helt hekta. Denne gangen er det en fyr jeg aldri kan få om ikke mirakler skjer (ja han er opptatt). Jeg sjekker horoskopene våre mot hverandre (perfekt så klart) sjekker facebooken hans, insta osv osv.
Vi har en syk gnist som jeg tror alle rundt oss får med seg og masse felles interesser. Og disse interessene har jeg aldri møtt noen som har fra før av så det blir ekstra ekstatisk. 
Han inviterer meg på møter osv men foreløpig har vi ikke møttes utenfor jobb.. Blir gal av meg selv. Skal jeg liksom bare la drømmemannen gå fordi han er opptatt? Veldig vanskelig å døyve alle følelsene og late som jeg ikke har følelser.. Noen gode ideer der ute?

Ha respekt for hans forhold, og ikke involver deg. Nok av ledige menn der ute!

Anonymkode: 4a2df...80b

• Liker 8
Skrevet

Om følelsene var gjensidige, ville han vel ha gjort noe allerede. Du må respektere at han er i et forhold, og hold deg unna ham.

Tenk om du var i et forhold, og så prøvde en annen kvinne og flørte med mannen din? Du vel nok blitt såret, så hvorfor synes du det er greit å potensielt såre denne mannens kjæreste/kone?

Anonymkode: e8030...605

• Liker 3
Skrevet

Seriøst? Dere høres ut som noen pretensiøse kjærringer uten noe følelsesliv.. Han har vist masse. Dette er tydeligvis feil sted å få råd. Merci

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Seriøst? Dere høres ut som noen pretensiøse kjærringer uten noe følelsesliv.. Han har vist masse. Dette er tydeligvis feil sted å få råd. Merci

Hahaha, sånn er det når man ikke får svarene man forventer og ønsker. Du har åpenbart ingen moral.

Anonymkode: 4a2df...80b

• Liker 2
Skrevet

Om en dame hadde hatt 100 ting til felles med min mann hadde jeg seriøst vært glad på begges veiene og ønsket dem lykke til. Alt er ikke svar og hvitt i livet..

• Liker 1
Skrevet

Dette må jo være helt greit, å være stormforelsket i en uoppnålig mann.Trøst deg med dette, du kan aldrig miste noe du ikke har. Det må være et stort PLUSS her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

You wish😂

Hør... du høres ikke ut som du er helt i vater. Anbefaler deg å oppsøke hjelp snarest! Kanskje ikke kona/kjæresten til den neste fyren du tror er din sjelevenn, er like tålmodig...💪🏻👊🏻🙄

Anonymkode: b3e25...eca

• Liker 1
Skrevet

Ja: ta tiden til hjelp og vær KRITISK. Der er massevis av menn i forhold som elsker å flørte med andre kvinner av ulike grunner. Kanskje er det vante blitt litt kjedelig med årene, kanskje det er lite sex, kanskje han er stort ego som trenger kontinuerlig oppmerksomhet, kanskje han liker spenningen med å gå bak ryggen på andre og tøye grenser osv, osv. Der er mange dårlige menn som er i forhold og har både hus, barn og tilsynelatende striglet liv.

Hvis har har følelser som er av betydning for deg, fortsetter han ikke å være sammen med en annen kvinne. Bare la være å ligg med han, samme hva, og bruk tiden til å vurdere han. Da finner du gjerne ut at han ikke så spesiell likevel. 

Anonymkode: b3135...a7e

Skrevet

Om en dame hadde hatt 100 ting til felles med min mann hadde jeg seriøst vært glad på begges veiene og ønsket dem lykke til. Alt er ikke svar og hvitt i livet..

Jeg anbefaler deg å ta dette opp foran hans kjære og din mann. Så kan dere i fellesskap komme fram til en løsning. Siden ting ikke er svart/hvitt, må det da gå an å få til en rolig dialog hvor dere kommer frem til en rosenrød løsning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...