AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Babyen min på snart 4 mnd har de siste dagene blitt ekstremt "pratsom". Pludrer, kviner og ler hele tiden. Er jo såå koselig å herlig, men problemet er at det går ut over amming og søvn. Bare hun ser meg hyler hun av glede og vil bare prate😅. Hun har sovet mye mindre enn før de siste dagene og ammingen tar opptil 2 timer, hun søker kontakt hele tiden. Kanskje et luksusproblem, men hun trenger jo mat og søvn. Er dette bare en periode? Noen tips?☺ Anonymkode: dcb5c...345
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Jeg husker at da den første barselgruppen min møttes rundt 4 mnd. lo vi av at alle slet med å få ammet andre steder enn et mørkt og stille rom. Noen av babyene hadde ikke tid til å spise fordi de ville se seg rundt og noen fordi de pratet veldig og søkte kontakt, eller en kombinasjon. Det er en periode Lillesøster her i huset begynte å våkne midt på natten og være klar til prat og lek et par timer rundt den alderen, og holdt på med det ei god stund (akkurat det gjorde ikke første baby). Det gikk også over. Anonymkode: 8fb48...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå