Diamant20 Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Hei! Jeg har sagt at jeg ønsker å kjøpe et plagg på finn, om hun kan selges. Jeg har ikke prøvd å by eller noe sånt, og annonsen har ligget ute så lenge at den egentlig er gått ut på tid. Nå har hun sett meldingene mine, men ikke svart. Om hun ikke sender og jeg ikke får kjøpt, ønsker jeg å kjøpe et annet plagg. Hva skal jeg skrive? Plagget er fint og rimelig, så jeg ønsker ikke å «gi» det fra meg. Samtidig er det fint å få beskjed, sånn at jeg evt kan kjøpe hos noen andre i stedet. What to do?
Diamant20 Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2021 Er det innafor å sende en melding om jeg får kjøpe? Jeg sendte første melding for 48 timer siden, og hun hadde sett meldingene i går også. Eller spørre om eventuell betaling kan tas vis vipps?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Glem det og finn en selger som ikke er like frustrerende å forholde seg til. Anonymkode: 1e9d1...78b 6
Diamant20 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Glem det og finn en selger som ikke er like frustrerende å forholde seg til. Anonymkode: 1e9d1...78b Okay, kanskje jeg må gjøre det.😐 Finner nok neppe plagget så billig igjen da🤭
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 14 hours ago, Diamant20 said: Er det innafor å sende en melding om jeg får kjøpe? Jeg sendte første melding for 48 timer siden, og hun hadde sett meldingene i går også. Eller spørre om eventuell betaling kan tas vis vipps? Ja det er innafor. Jeg pleier å legge ut mange annonser på en gang, og det som ikke er solgt etter lang tid gir jeg litt opp. Da er jeg ikke i "Finn modus" lenger, følger ikke så mye med og er ikke like innstilt på å styre med salg. Så det har hendt at jeg har glemt å svare på en melding. Hadde jeg fått en oppfølgingsmelding og oppfattet at det faktisk var viktig for den som ville kjøpe, så hadde det nok blitt salg likevel. Anonymkode: b3faf...211 2
Diamant20 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det er innafor. Jeg pleier å legge ut mange annonser på en gang, og det som ikke er solgt etter lang tid gir jeg litt opp. Da er jeg ikke i "Finn modus" lenger, følger ikke så mye med og er ikke like innstilt på å styre med salg. Så det har hendt at jeg har glemt å svare på en melding. Hadde jeg fått en oppfølgingsmelding og oppfattet at det faktisk var viktig for den som ville kjøpe, så hadde det nok blitt salg likevel. Anonymkode: b3faf...211 Takk for svar! Tror jeg sender en melding i kveld, og skriver at om jeg ikke får tilbakemelding innen 27. januar eller noe sånt så trekker jeg kjøpet mitt.
Ryzorman Skrevet 23. januar 2021 #7 Skrevet 23. januar 2021 Noen ganger om jeg selger ting på finn, så bruker folk og sende melding der når jeg er på jobb. Noen ganger så leser jeg uten og svare fordi jeg ikke har tid. Og så glemmer jeg etterpå at det er folk som har skrevet til meg på finn, og det kan gå flere dager. Så det er bare å send melding igjen. Om han ser den å ikke svare denne gangen så er det ganske åpenbart at han ikke vil selge til deg. 1
Gjest ti10 Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 Skjønner at det er irriterende, men du kan vel gå ut fra at du ikke får kjøpt det når personen ser meldingene, men ikke svarer?
Diamant20 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2021 Ryzorman skrev (1 time siden): Noen ganger om jeg selger ting på finn, så bruker folk og sende melding der når jeg er på jobb. Noen ganger så leser jeg uten og svare fordi jeg ikke har tid. Og så glemmer jeg etterpå at det er folk som har skrevet til meg på finn, og det kan gå flere dager. Så det er bare å send melding igjen. Om han ser den å ikke svare denne gangen så er det ganske åpenbart at han ikke vil selge til deg. Ser den, har sendt en melding nå. ti10 skrev (1 time siden): Skjønner at det er irriterende, men du kan vel gå ut fra at du ikke får kjøpt det når personen ser meldingene, men ikke svarer? Jeg har sendt en melding nå, hvis hun ser den, men ikke svarer nå heller skriver jeg en melding det jeg tenker at hun ikke vil selge ettersom hun ikke svarer. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #10 Skrevet 23. januar 2021 Jeg ble nylig svindlet av 5k av en narkoman på finn, det kunne vært verre. Hvis de ikke svarer så bare glem det og gå videre. Anonymkode: 8e899...aec
Ryzorman Skrevet 23. januar 2021 #11 Skrevet 23. januar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble nylig svindlet av 5k av en narkoman på finn, det kunne vært verre. Hvis de ikke svarer så bare glem det og gå videre. Anonymkode: 8e899...aec Hva har det noe med hva ts snakker om i denne tråden?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #12 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ble nylig svindlet av 5k av en narkoman på finn, det kunne vært verre. Hvis de ikke svarer så bare glem det og gå videre. Anonymkode: 8e899...aec Her er det snakk om 600kr... Anonymkode: d1cad...320
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #13 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her er det snakk om 600kr... Anonymkode: d1cad...320 Den skulle ikke være anonym😅 Anonymkode: d1cad...320
Diamant20 Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den skulle ikke være anonym😅 Anonymkode: d1cad...320 Dette var meg😂
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #15 Skrevet 23. januar 2021 Når de er så treg med å svare, er jeg redd de er like treg med å sende... Anonymkode: 35436...533 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #16 Skrevet 25. januar 2021 Hadde ikke fått noe svar, så i dag sendte jeg melding om at siden jeg ikke fikk svar var jeg ikke interessert lengre. Anonymkode: d1cad...320
Diamant20 Skrevet 25. januar 2021 Forfatter #17 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde ikke fått noe svar, så i dag sendte jeg melding om at siden jeg ikke fikk svar var jeg ikke interessert lengre. Anonymkode: d1cad...320 Den skulle ikke være anonym🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå