AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Hei, har en kompis som jobber altfor mye, og endelig har frihelg om et par uker. Vi skal forsøke å finne på noe gøy sammen, men disse korona-restriksjonene gjør ting stadig vanskeligere. Jeg er dame, det er ikke noe annet enn vennskap mellom oss. Sjekket noen spa-hoteller som fortsatt holder åpent, alle de rimeligere rommene er allerede booket. (Vi skal ikke dele rom, og 5000 pr natt blir litt heftig). Har så lyst å gi han en fin opplevelse, han har stilt opp for meg i tykt og tynt i hele 2020, som var et drittår for meg. HVA kan jeg finne på nå, som gir ham en morsom helg... uten at det er en sånn typisk par-greie?! 🤔 Anonymkode: 1a72b...c5a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Tja, hva liker dere da? Tur i naturen kanskje? Anonymkode: d3a04...d2a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, hva liker dere da? Tur i naturen kanskje? Anonymkode: d3a04...d2a Åpne for det meste. Tenker en overnatting eller to – hadde i utgangspunktet tenkt spa, restaurant og noe sånt, men er tydeligvis litt sent ute for den type hotell. Tror han blir med på det meste, han er en sånn fyr som egentlig bare jobber. Hadde vært gøy å gi ham en kul opplevelse, men nå er det jo så mye som er stengt. Er heller ikke en sånn villmarking som har utstyr eller guts til å slå opp telt i en eller annen utpost.. 😊 TS Anonymkode: 1a72b...c5a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Åpne for det meste. Tenker en overnatting eller to – hadde i utgangspunktet tenkt spa, restaurant og noe sånt, men er tydeligvis litt sent ute for den type hotell. Tror han blir med på det meste, han er en sånn fyr som egentlig bare jobber. Hadde vært gøy å gi ham en kul opplevelse, men nå er det jo så mye som er stengt. Er heller ikke en sånn villmarking som har utstyr eller guts til å slå opp telt i en eller annen utpost.. 😊 TS Anonymkode: 1a72b...c5a Det er jo veldig kjæreste aktig. Hva med bowling? Kino? Gå ut og ta noen øl? Anonymkode: 770e7...e44
saltvann Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Rafting? Fallskjermhopp? gocart? Eller som andre skriver, bowling og middag 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Spa blir litt kjæreste. Dersom det var min kompis ville jeg invitert ham ut på en 3-retters med eventuell vinpakke, hvor du selvsagt spanderer. Eventuelt kombinere middag ute med kino, bowling, eller lignende. Da får dere noen fine timer sammen 🤗 Anonymkode: 964e3...dc5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå