AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Del Skrevet 22. januar 2021 Tåler vanlige gummistrikker å være i stekeovnen på rundt 200 grader? Jeg trenger å holde noe sammen og hadde tenkt å gjøre det med strikk før det slo meg at de kanskje vil smelte? Noen som har prøvd? Anonymkode: a2afa...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. januar 2021 #2 Del Skrevet 22. januar 2021 Hvis det er noe som skal spises, så tror jeg at jeg ville brukt bomullshyssing. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg ville aldri brukt gummistrikk i stekeovn. Bruk hyssing som h*n over skriver, det blir brukt på steker som man får kjøpt så det går bra. Anonymkode: 5a210...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Del Skrevet 22. januar 2021 Hyssing. Sånn hvit du får kjøpt i alle dagligvarebutikker. Du må ikke finne på å bruke gummistrikker... Anonymkode: 0632a...39a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg vet ikke hva du skal steke, men jeg kom på at det kan hende tannpirkere også funker. F.eks. når jeg lager bacondadler, baconsurrede rosenkål eller baconsurrede kyllingfileter, så bruker jeg tannpirkere. Obs - pass på at tannpirkerne er uten smak - med mindre du ønsker mentolsmak på det du lager Steker og kalkun surrer jeg med hyssing. Anonymkode: 0632a...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Del Skrevet 22. januar 2021 Takk for svar. Kanskje hyssing er løsningen. Jeg har ikke noen "spesialhyssing" til matlaging, bare vanlig sånn gråbrun hyssing fra dagligvare. Tåler den ovnen? Anonymkode: a2afa...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for svar. Kanskje hyssing er løsningen. Jeg har ikke noen "spesialhyssing" til matlaging, bare vanlig sånn gråbrun hyssing fra dagligvare. Tåler den ovnen? Anonymkode: a2afa...05c Så lenge den er laget av bomull, så går det bra. Hvis du er usikker, så prøver du å brenne en bit. Smelter den, så er det ikke bomull. Anonymkode: 0632a...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå