Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si noe helt konkret, som kommer til å skje i morgen, som man ikke kan gjette seg til. Påstår du være synsk og ikke klarer dette, er du en svindler. 

Anonymkode: eee93...19e

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan mener du at vedkommende er svindler? Tror du virkelig at synske ser alt som skjer, hver eneste dag i fremtiden? Da er du ikke særlig opplyst om temaet. Det var sånn jeg så for meg at synske var på barneskolen. Hadde det vært slik, tror jeg de fleste synske ville tatt livet sitt, for hvem ønsker vel å vite alt hva som skjer?

Anonymkode: 8d50a...e04

• Liker 10
Skrevet

Det er ikke sånn det funker. Av og til vet man ting. Feks, jeg visste at bestevennen min ville fortelle kjæresten var gravid, og det stemte. Dette fikk jeg for meg dagen før vi møttes,  og han delte. Det er ikke slik at man vet alt, eller er en frelserskikkelse, men noen av oss kobler oss bedre på de tingene som hender. Det er en presang, ikke noe som kan tvinges frem, eller som  kan brukes som en test. Og alle kan få tilgang til det, alle kan kobles på, men ikke alle er åpen for det. De som er åpne ser ikke nødvendigvis hele tiden heller. Stykkevis og delt ;)

Anonymkode: 27d2e...acd

• Liker 5
Skrevet

Jordskred Østfold. Hilsen ikke synsk men første som falt meg inn. Det har dog vært farevarsel om det så sikkert derfor 🤣😇

Må jo være noe som kommer på nyhetene da? Hvis ikke får jo ikke folk vite om det er reelt eller ei. 

Anonymkode: bb895...b19

Skrevet

Vel. Det er jo ikke så enkelt. Så i kortene i våres at jeg skulle få ny jobb i sommer og at venninnen min skulle bli skilt, begge deler skjedde i juni som forutsett, så ikke noe annet viktig dessverre  

Anonymkode: 215c2...a83

Skrevet

Fordi man gjettet rett noen ganger betyr ikke at man er synsk

• Liker 8
Skrevet

I morgen er noen som blir født og noen som vil dø!

Anonymkode: 98597...bdd

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel. Det er jo ikke så enkelt. Så i kortene i våres at jeg skulle få ny jobb i sommer og at venninnen min skulle bli skilt, begge deler skjedde i juni som forutsett, så ikke noe annet viktig dessverre  

Hei, ville vert fint om du kan legge kort på meg?

Anonymkode: 711bd...a55

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, ville vert fint om du kan legge kort på meg?

Anonymkode: 711bd...a55

Hva lurer du på? 

Skrevet

Mange "synske" på dette forumet. 

Anonymkode: 94bb6...bc6

• Liker 6
Skrevet

Jeg kommer til å jogge i 60 minutter.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Si noe helt konkret, som kommer til å skje i morgen, som man ikke kan gjette seg til. Påstår du være synsk og ikke klarer dette, er du en svindler. 

Melania Trump møter pressen med sammenknepne øyne og surmunn (men ulastelig antrukket i lys lilla kjoledrakt) og erklærer at hun har fått nok. Hun vil skilles.

Og du vinner garantert ikke i Lotto.

Anonymkode: 29a10...025

• Liker 6
Skrevet

I natt vil det være en bilulykke  med 3 unge mennesker, hvor 2 vil omkomme og 1 er hardt skadet. Det er ikke mistanke om rus, men høy fart og glatt kjørebane. Bilen treffer en fjellvegg i en hastighet beregnet til 117 km/t

Anonymkode: 31169...df6

• Liker 1
Skrevet

Imorgen kommer det en beskjed om 2 døde fra nordre Follo 

Anonymkode: 3174d...5a6

Skrevet

^ og nå gikk jeg inn for å se om noen enda hadde dødd i nordre Follo, og det var 2 stk idag... det var litt rart. Men får se om det er 2 stk imorgen å. Håper ikke jeg har rett. 

Anonymkode: 3174d...5a6

Skrevet

Jeg har flere ganger visst ting jeg absolutt ikke kunne vite. Egentlig.

Jeg er ikke synsk likevel. Det er mer som at noen har det moro med å innimellom gi meg opplysninger. 

Ingen egentlig nytteverdi, utover å sjokkere folk innimellom. Ingenting jeg kontrollerer. 

Jeg vet ikke hva morgendagen bringer, heldigvis. 

Anonymkode: 813d6...aa0

Skrevet

Sola vil gå opp i øst og ned i vest.

Det finnes ingen synske mennesker, om noen skulle si noe som skjer så er det en tilfeldighet ikke bevis på at personen er synsk.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har flere ganger visst ting jeg absolutt ikke kunne vite. Egentlig.

Jeg er ikke synsk likevel. Det er mer som at noen har det moro med å innimellom gi meg opplysninger. 

Ingen egentlig nytteverdi, utover å sjokkere folk innimellom. Ingenting jeg kontrollerer. 

Jeg vet ikke hva morgendagen bringer, heldigvis. 

Anonymkode: 813d6...aa0

Det er mange måter man kan forstå eller vite ting på, uten at det handler om at man er synsk. Man kan være flink på å forstå og tolke andre 👍

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...